عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

  زايد: دوست دارم در همه بازي‌ها موثر باشم
مهاجم تيم پرسپوليس گفت: در فوتبال ايران براي هيچ‌کس کري نمي‌خوانم. ایمون زاید گفت: در دومین بازی‌ام در یک دیدار بزرگ موفق شدم هت‌تریک کنم. در سن 19 سالگی نیز در یک بازی هت‌تریک کرده بودم اما این بازی مزه دیگری داشت. وقتی بعد از بازی در خیابان‌های ایران و مخصوصا در مقابل هتل شادی مردم با پرچم‌های قرمز را دیدم پرسیدم چه خبر است که به من گفتند این پیروزی بیشتر از قهرمانی ارزش دارد. وی افزود: به همین دلیل شب گذشته با خانواده‌ام تماس گرفتم و قرار شد پدرم در یکی از بازی‌های پرسپولیس که قرار است در آن هوادار زیادی از ما حمایت کند به ایران بیاید و من را از نزدیک ببیند و با هواداران آشنا شود.

*****

ايران - قطر؛ ساعت 16:45 دهم اسفند
فدراسيون جهاني فوتبال به برگزاري ديدارهاي 3 گروه در مرحله اول گروهي مقدماتي جام جهاني 2014 در منطقه آسيا در روز پاياني اين رقابت‌ها به صورت همزمان تأکيد کرد.به این ترتیب و با اعلام فیفا تیم ملی ایران که صعود خود به مرحله دوم گروهی را قطعی کرده است برای تثبت صدرنشینی خود از ساعت 16:45 دقیقه 10 اسفند در ورزشگاه آزادی از گروه پنجم رقابت‌ها میزبان قطر است و در دیگر دیدار این گروه تیم‌های بحرین و اندونزی به طور همزمان در منامه با هم دیدار می‌کنند.

*****

ثبت‌نام آيت‌اللهي در انتخابات رياست فدراسيون
رئيس هيئت فوتبال استان فارس به عنوان اولين کانديداي رياست فدراسيون فوتبال در انتخابات ثبت نام کرد.

*****

قاسمپور سرمربي شاهين بوشهر شد
سرمربي پيشين تيم فوتبال داماش گيلان به عنوان سرمربي جديد شاهين بوشهر انتخاب شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2641
بازدید دیروز : 1493
بازدید هفته : 2641
بازدید ماه : 12685
بازدید کل : 293163
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس