عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 سیاه پوست یه دونده حرفه ای با مدال المپیکِ از کنیا.

 
سفید پوست یه دونده ی اسپانیاییِ.
آخر مسابقه بوده و اسپانیایی میبینه که کنیایی خیلی آروم داره میدوه,
متوجه میشه که کنیایی فکر میکنه مسابقه تموم شده,
برای همین به جای اینکه یک برد کثیف بدست بیاره,میره پشت حریفش و خط پایان رو نشونش میده.
[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 حتی لوک خوش شانس هم همیشه آخرش 

تنهایی به سمت غروب می رفت...!!!

با اینکه لوک بود...

با اینکه خوش شانس بود...!!!

[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

شش چيز را براى من ضمانت كنيد تا من بهشت را براى شما ضمانت كنم راستى در گفتار، وفاى به عهد، بر گرداندن امانت، پاكدامنى، چشم بستن از گناه و نگه داشتن دست (از غير حلال)

پیامبر اکرم (ص)

[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 معنا، فرهنگ و زندگی اجتماعی

نویسنده:استیوئرت‌هال/ ترجمه: احمد گل‌محمدی/ چاپ اول:1391/ شمارگان:1000نسخه/ ناشر: نشر نی/ همه ما کم و بیش از وجود و اهمیت«معنا» و«فرهنگ» در زندگی اجتماعی آگاهیم و درباره آنها بسیار سخن می‌‌گوییم. ولی معمولا تصور روشنی از ماهیت یا چیستی آنها نداریم، نمی‌توانیم آنها را به دقت تعریف کنیم و به‌خوبی نمی‌دانیم چرا چنین اهمیت فراوانی در زندگی ما دارند. 
در این کتاب یکی از برجسته‌ترین اندیشمندان و نظریه پردازان معاصر فرهنگ می‌کوشد به پرسش از چیستی و اهمیت معنا و فرهنگ پاسخ‌های معتبر و روشن بدهد. در این اثر هال کوشیده است به دقیق‌ترین و ساده‌ترین شکل ممکن به این پرسش‌های محوری پاسخ دهد که فرهنگ چیست؟ چگونه تولید می‌شود و چه نسبتی با زندگی اجتماعی- سیاسی دارد؟ در رابطه با چیستی فرهنگ، هال آن را چیزی جز معناهای مشترک یا مجموعه مفاهیم، تصاویرو تصورات مشترک، نمی‌داند.
این دارایی‌ مشترک بنیاد زندگی اجتماعی است، زیرا برقراری ارتباط فقط به واسطه معناهای مشترک یا شیوه‌های نسبتا همسان فکر و احساس درباره جهان امکان‌پذیر است. پس از بیان چیستی فرهنگ و تعریف آن در حکم معناهای مشترک هال به تشریح دیدگاه خود درباره چگونگی تولید و انتشار فرهنگ می‌پردازد ولی از آنجا که فرهنگ چیزی جز معناهای مشترک یا نظام معنایی مشترک نیست هال می‌کوشد، به زبان ساده و با مثال‌های روشنگر بگوید که معنا چگونه تولید و منتشر می‌شود. 

[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

خلق تابلوهای بینظیر و شگفت انگیز فقط با خرده کاغذ

به نظر شما با خردههای کاغذ چه کاری میتوان انجام داد. بسیاری به این سوال پاسخ «هیچ» خواهند داد. اما واقعیت امر این است که اگر مقداری ذوق و حوصله به این خوردههای کاغذ رنگی اضافه کنیم، میتوانیم تابلوهای بسیار زیبا و شگفتانگیز خلق کنیم. آنچه در تصاویر مشاهده میکنید، گوشهای از هنر کار با خردههای کاغذ رنگی است. شاید این نام برای بسیاری از ما ناآشنا باشد، ولی باید بدانید که این هنر پیشینهای قدیمی دارد و ریشه آن به قرن هجده میلادی و زمان انقلاب فرانسه بازمیگردد.

این هنر تا حدود زیادی بر تکههای مساوی کاغذ رنگی که به صورت نوار درآمدهاند و سپس پیچیدن آنها دور خود و مهارت هنرمند در استفاده از این نوارهای پیچیده برای ساخت تابلوهای هنری و چسباندن آنها با چسب بازمیگردد.
این هنر در ابتدا برای تزیین جلد کتابهای و اشیا مذهبی در اروپا و طی انقلاب فرانسه استفاده میشد، اما در قرن نوزدهم به یکی از سرگرمیهای اشرافزادگان اروپایی تبدیل شد.
این تصاویر، از کارهای «یولیا برودسکایا»، هنرمند روس است که در این هنر شهرتی جهانی پیدا کرده است.

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 نابینای ایرانی تعمیرکار+تصاویر

علی لطفی، نابینای ۷۱ ساله اهل روستای ده‌گل در نزدیکی کرمانشاه قادر است موتورهای دیزلی که کشاورزان برای آبیاری از آن استفاده می‌کنند را تعمیر کند.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 اگر می‌توانستید بهترین موادغذایی که برای بهتر خوابیدن به شما کمک می‌کنند را انتخاب کنید، آیا واقعاً اینکار را نمی‌کردید؟ و اگر می‌دانستید کدام موادغذایی خوابتان را خراب می‌کنند، آیا از خوردن آنها اجتناب نمی‌کردید؟ حالا این فرصت برای شما فراهم شده تا با موادغذایی که بر خوابتان تاثیر دارند آشنا شوید.
به دنبال موادغذایی سرشار از تریپتوفان باشید
همه ما قدرت جادویی شیر داغ برای فرستادن ما به خواب هفت پادشاه را شنیده‌ایم. می‌دانید چرا؟ لبنیات حاوی تریپتوفان هستند که ماده‌ای خواب‌آور است. موادغذایی دیگری که سرشار از تریپتوفان هستند عبارتند از آجیل، موز، عسل و تخم‌مرغ.
کربوهیدرات بخورید
موادغذایی سرشار از کربوهیدرات با افزایش سطح تریپتوفان موجود در خون، مکمل لبنیات هستند. بنابراین چند غذای کربوهیدراته سبک که به خوابتان کمک کند، می‌تواند یک کاسه سیریال با شیر، ماست و بیسکویت یا نان و پنیر باشد.
قبل از خواب یک غذای سبک بخورید
اگر با بی‌خوابی دست و پنجه نرم می‌کنید، کمی غذا در معده‌تان می‌تواند به خوابیدنتان کمک کند. اما از این جمله ما برای پرخوری آخر شبتان سوءاستفاده نکنید. سعی کنید وعده غذایتان سبک باشد. غذای حجیم، به دستگاه گوارشتان فشار می‌آورد و این مسئله برایتان ایجاد ناراحتی می‌کند و نمی‌گذارد که بخوابید.
همبرگر و سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌تان را کنار بگذارید
این هم یک دلیل دیگر برای کنار گذاشتن غذاهای پرچرب: تحقیقات نشان می‌دهد که افرادیکه اغلب غذاهای پرچرب می‌خورند  نه تنها وزنشان بالا می‌رود، بلکه چرخه خوابشان هم بر هم می‌خورد. غذای سنگین گوارش را فعال می‌کند و این باعث می‌شود در طول شب مجبور باشید برای توالت رفتن بیدار شوید.
مراقب کافئین‌ پنهان باشید
جای تعجب نیست که نوشیدن یکی فنجان قهوه در شب ممکن است خوابتان را بر هم بزند. حتی کافئین متوسط هم ممکن است موجب اختلالات خواب شود. اما مراقب منابعی از کافئین که کمتر مشخص هستند مثل شکلات، نوشابه، چای و قهوه‌های بدون کافئین، باشید. برای داشتن خوابی بهتر، چهار تا شش ساعت قبل از خواب، به طور کامل کافئین را از برنامه‌غذاییتان حذف کنید.
بعضی داروها هم ممکن است حاوی کافئین باشند
بعضی داروهای نسخه‌ای یا بدون‌نسخه هم حاوی کافئین هستند مثل مسکن‌ها، داروهای چربی‌سوز، داروهای ادرارآور و داروهای سرماخوردگی. اینها و برخی داروهای دیگر ممکن است حتی بیشتر از یک فنجان قهوه کافئین داشته باشند. برای اطلاع از محتوی کافئین داروها، حتماً روی جلد آنها را مطالعه کنید.
نوشیدنی‌های الکل‌دار مصرف نکنید
شاید نوشیدنی‌های الکلی کمکتان کنند زودتر بخوابید اما ممکن است در طول شب بارها از خواب بیدار شوید، خوابتان آرامش کمتری داشته باشد، دچار سردرد، تعریق یا کابوس شوید. برای داشتن یک خواب خوب، بهتر است از مصرف نوشیدنی‌های الکلی خودداری کنید.
مراقب غذاهای سنگین و ادویه‌دار باشید
دراز کشیدن با شکم پر باعث ناراحتی‌تان خواهد شد زیرا دستگاه گوارش وقتی می‌خوابید کندتر می‌شود. همچنین مثل غذاهای ادویه‌دار ممکن است باعث سوزش معده شود. دقت کنید که غذاهای سنگین را حداقل ۴ ساعت قبل از خواب به اتمام رسانده باشید.
موقع خواب مصرف پروتئین را به حداقل برسانید
بااینکه بسیاری از رژیم‌های غذایی شب‌ها مصرف پروتئین را توصیه می‌کنند و بااینکه پروتئین بخش مهمی از برنامه‌غذایی روزانه را تشکیل می‌دهد اما برای شب‌ها اصلاً انتخاب خوبی نیست. هضم و گوارش موادغذایی سرشار از پروتئین سخت‌تر است. ازاینرو بهتر است از مصرف این غذاها قبل از خواب خودداری کنید و به جای آن یک لیوان شیر گرم یا کمی از کربوهیدارات‌هایی که به خواب کمک می‌کند، مثل بیسکویت، استفاده کنید.
مصرف مایعات را از ۸ شب به بعد قطع کنید

بله، آبرسانی به بدن در طول روز اهمیت زیادی دارد اما مصرف مایعات را قبل از خواب قطع کنید. مطمئناً اگر مجبور شوید مرتباً برای توالت رفتن بیدار شوید، خواب خوبی نخواهید داشت.
با یک سیگار آرامش‌بخش فریب نخورید

نیکوتین یک محرک است و تاثیراتی مشابه کافئین دارد. از سیگار کشیدن قبل از خواب خودداری کنید، درغیر اینصورت نیمه شب از خواب بیدارتان خواهد کرد.

[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 زاویه دید چقدر مهم است ! (عکس)


ادامه مطلب
[ شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

[ شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

یک روز صبح، چنگیزخان مغول و درباریانش برای شکار بیرون رفتند.

همراهانش تیرو کمانشان را برداشتند و چنگیزخان شاهین محبوبش را

روی ساعدش نشاند. شاهین از هر پیکانی دقیق تر و بهتر بود،

چرا که می توانست در آسمان بالا برود و آنچه را ببیند که انسان نمی دید.

اما با وجود تمام شور و هیجان گروه، شکاری نکردند.

چنگیزخان مایوس به اردو برگشت، اما برای آنکه ناکامی اش باعث تضعیف

روحیه ی همراهانش نشود، از گروه جدا شد و تصمیم گرفت تنها قدم بزند.

بیشتر از حد در جنگل مانده بودند و نزدیک بود خان از خستگی و تشنگی از پا در بیاید.

گرمای تابستان تمام جویبارها را خشکانده بود و آبی پیدا نمی کرد،

تا اینکه ? معجزه! ? رگه ی آبی دید که از روی سنگی جلویش جاری بود.

خان شاهین را از روی بازویش بر زمین گذاشت و جام نقره ی کوچکش را

که همیشه همراهش بود، برداشت. پرشدن جام مدت زیادی طول کشید،

اما وقتی می خواست آن را به لبش نزدیک کند،

شاهین بال زد و جام را از دست او بیرون انداخت.

چنگیز خان خشمگین شد، اما شاهین حیوان محبوبش بود، شاید او هم تشنه اش بود. جام را برداشت، خاک را از آن زدود و دوباره پرش کرد. اما جام تا نیمه پر نشده بود که شاهین دوباره آن را پرت کرد و آبش را بیرون ریخت.

چنگیزخان حیوانش را دوست داشت، اما می دانست نباید بگذارد کسی به هیچ شکلی به او بی احترامی کند، چرا که اگر کسی از دور این صحنه را می دید، بعد به سربازانش می گفت که فاتح کبیر نمی تواند یک پرنده ی ساده را مهار کند.

این بار شمشیر از غلاف بیرون کشید، جام را برداشت و شروع کرد به پر کردن آن. یک چشمش را به آب دوخته بود و دیگری را به شاهین. همین که جام پر شد و می خواست آن را بنوشد، شاهین دوباره بال زد و به طرف او حمله آورد. چنگیزخان با یک ضربه ی دقیق سینه ی شاهین را شکافت.

جریان آب خشک شده بود. چنگیزخان که مصمم بود به هر شکلی آب را بنوشد، از صخره بالا رفت تا سرچشمه را پیدا کند. اما در کمال تعجب متوجه شد که آن بالا برکه ی آب کوچکی است و وسط آن، یکی از سمی ترین مارهای منطقه مرده است. اگر از آب خورده بود، دیگر در میان زندگان نبود.

خان شاهین مرده اش را در آغوش گرفت و به اردوگاه برگشت.

دستور داد مجسمه ی زرینی از این پرنده بسازند و روی یکی از بال هایش حک کنند:

یک دوست، حتی وقتی کاری می کند که دوست ندارید، هنوز دوست شماست.

[ پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

دیوانه ای راگفتند:چه خواهی ازخدای خویش ؟
گفت:عقل سالم خواهم تا برای عشقم دوباره دیوانه شوم .,,

.

.

.

قلبم را عصب کشی کرده ام
دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد
و نه از گرمی آغوشی می تپد …


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 اگر دين به ثريّا آويخته باشد، مردمانى از فارس، آن را به دست خواهند آورد.

پیامبر اکرم (ص)

درود بر ملت افتخار آفرین ایران در 22 بهمن 1391

[ دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 شب هنگام محمد باقر – طلبه جوان- در اتاق خود مشغول مطالعه بود که به ناگاه دختری وارد اتاق او شد در را بست و با انگشت به طلبه بیچاره اشاره کرد که سکوت کند و هیچ نگوید.

دختر پرسید: شام چه داری؟؟ طلبه آنچه را که حاضر کرده بود آورد و سپس دختر که شاهزاده بود و به خاطر اختلاف با زنان حرمسرا خارج شده بود در گوشه‌ای از اتاق خوابید.
صبح که دختر از خواب بیدار شد و از اتاق خارج شد ماموران،شاهزاده خانم را همراه طلبه جوان  نزد شاه بردند شاه عصبانی پرسید چرا شب به ما اطلاع ندادی!
محمد باقر گفت: شاهزاده تهدید کرد که اگر به کسی خبر دهم مرا به دست جلاد خواهد داد…

شاه دستور داد که تحقیق شود که آیا این جوان خطائی کرده یا نه؟ و بعد از تحقیق از محمد باقر پرسید چطور توانستی در برابر نفست مقاومت نمائی؟ محمد باقر ۱۰ انگشت خود را نشان داد و شاه دید که تمام انگشتانش سوخته و …
علت را پرسید. طلبه گفت: چون او به خواب رفت نفس اماره مرا وسوسه می نمود هر بار که نفسم وسوسه می کرد یکی از انگشتان را بر روی شعله سوزان شمع می‌گذاشتم تا طعم آتش جهنم را بچشم و بالاخره از سر شب تا صبح بدین وسیله با نفس مبارزه کردم و به فضل خدا، شیطان نتوانست مرا از راه راست منحرف کند و ایمانم را بسوزاند.
شاه عباس از تقوا و پرهیز کاری او خوشش آمد و دستور داد همین شاهزاده را به عقد میر محمد باقر در آوردند و به او لقب میرداماد داد و امروزه تمام علم دوستان از وی به عظمت و نیکی یاد کرده و نام و یادش را گرامی می دارند. از مهمترین شاگردان وی می توان به ملا صدرا اشاره نمود

[ دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 
1 -  کلسیم+ اینولین = معده سالم، استخوان‌های قوی
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که گاه دچار درد معده می‌شوند، بدانید که اینولین ( نوعی فیبر)، باعث تعادل میزان « باکتری‌های خوب » در سیستم گوارش بدن شما می‌شود. اینولین همچنین از طریق افزایش توانایی جذب کلسیم باعث تقویت استخوان‌ها می‌گردد. معمولا این نوع فیبر در مکمل‌های غذایی یافت می‌شود، اما منابع طبیعی این فیبر نیز بسیارند.
منابع خوب کلسیم : 
شیر، ماست، پنیر ( از هر نوع )، براکلی، کلم‌ پیچ، ماهی سالمون و ساردین، سویای غنی شده با کلسیم،  بادام، آب پرتقال غنی شده، سبوس غنی شده و مارچوبه.

منابع خوب اینولین : 
کنگر، پیاز، سیر، تره فرنگی، کاسنی، موز، آرد گندم کامل و مارچوبه.

ایده‌های ترکیبی :
 موز و غلات صبحانه با شیر
 مارچوبه پخته شده و پنیر پارمزان رنده شده
 
 
2 - کلسیم + ویتامین D = استخوان‌هایی قوی
آیا تا به حال با خود فکر کرده‌اید که چرا شیر را با ویتامین D غنی می‌کنند؟ بدن شما برای جذب کلسیم و برای تقویت استخوان‌ها، به ویتامین D نیاز دارد.
منابع خوب کلسیم : 
کلم‌ پیچ، کلم براکلی، شیر، ماست، پنیر، آب پرتقال غنی شده، سویای غنی شده، شیر برنج و بادام.

منابع خوب ویتامین D :
ماهی سالمون، ساردین، ماهی تن، ماهی شیر، زرده تخم‌مرغ، سویای غنی شده و شیر گاو.

ایده‌های ترکیبی :
 سالمون کبابی با کلم پیچ خرد شده
 املت کلم براکلی و پنیر
 ماهی تن با پنیر کم چرب و نان گندم کامل
 
 
3 - ویتامین E + ویتامین C = بینایی قوی
آیا می‌خواهید قوه بینایی شما تقویت شود؟ ویتامین E را با ویتامین C مصرف کنید. ویتامین E جلوی تخریب قرنیه چشم ( یکی از شایع‌ترین علل نابینایی ) را می‌گیرد. ویتامین C نیز ویتامین E را برای مبارزه با عوامل بیماری آماده و تجهیز می‌کند.
منابع خوب ویتامین E :
 بادام (و روغن بادام)، بادام زمینی (و کره بادام زمینی)، گندم، تخمه آفتابگردان و دانه‌های سویا.

منابع خوب ویتامین C :
 مرکبات، کیوی، فلفل دلمه‌ای، کلم براکلی، کلم بروکسل، گوجه فرنگی، توت فرنگی و سیب زمینی

ایده‌های ترکیبی :
کره بادام زمینی و توت فرنگی (در نان ساندویچی یا نان تست)
 سالاد با نارنگی و بادام

[ دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 بچه های ناز


ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 یه سری از این آدما باس شعور و تربیت رو از وسایل الکترونیکی یاد بگیرن !
الان موبایل و سینمای خانگی هم روشن میشن سلام میکنن،
تاره نوکیا دستم میده !!!

.

.

.

نمیخوام ریا بشه؛اما من با پراید آموزش رانندگی دیدم!


ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

عمریست در هوای خودت گریه میکنی
عمریست با نوای خودت گریه میکنی
گاهی کنار تربت مخفی مادرت
بر خاک آشنای خودت گریه میکنی
یک شب کنار پنجره فولاد میروی
با حاجت و دعای خودت گریه میکنی
شبهای جمعه زائر شش گوشه میشوی
با یاد کربلای خودت گریه میکنی
با خواندن زیارت ناحیه تا سحر
با سوز روضه های خودت گریه میکنی
لایق نبوده ایم انیس غمت شویم
با درد وغصه های خودت گریه میکنی
ما که اهمیت به غیابت نمی دهیم
از غربتت برای خودت گریه میکنی
هرهفته نامه های مرا میزنی ورق
بر حال این گدای خودت گریه میکنی
کس تاب آن نداشته هم گریه ات شود
تنها تو پا به پای خودت گریه میکنی 

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

دانلود فیلم بسیار زیبای خوابم میاد محصول سال ۱۳۹۰ ایران 

با کیفیت عالی DVDRip و با دو حجم ۲۹۰ و ۶۷۰ مگابایت

سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی بخش نگاه نو (رضا عطاران) سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر
سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (اکبر عبدی) سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر
لوح تقدیر بهترین بازیگر مرد (ناصر گیتی‌جاه) سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر

Khabam-Miad

 

منتشر کننده : گروه ته مووی

مدت : ۱۰۸ دقیقه

سال تولید : ۱۳۹۰

نوع فیلم : سینمایی

ژانر : طنز | اجتماعی

گارگردان : رضا عطاران

بازیگران : اکبر عبدی ، مریلا زارعی ، رضا عطاران ، ویشکا آسایش ، سروش صحت ، خداداد عزیزی و…

خلاصه فیلم : رضا، معلمی ساده و درستکار که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با زن‌ها دچار مشکل است، با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود. دختر، برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبروست و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میلش نیست و…

 

دانلود فیلم با لینک مستقیم (سرور Rodfile )

دانلود فیلم با لینک مستقیم (سرور Hipfile )

دانلود فیلم با لینک مستقیم (سرور UploadBaz )

 

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 پرهيزكار را سه نشانه است: اخلاص در عمل، كوتاهى آرزو و بهره گرفتن از فرصت‏ها.

مولا علی (ع)

 

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

دلیل غسل جنابت چیست؟…

 

به هنگام خروج منی یا آمیزش جنسی هم روح متأثر می شود و هم جسم. غسل جنابت که هم شستشوی جسم است و هم به علت اینکه به قصد قربت انجام می یابد شستشوی جان است، اثر دوگانه ای روی جسم و روح می گذارد تا روح را به سوی خدا و معنویت سوق دهد و جسم را به سوی پاکی و نشاط و فعالیت.


ادامه مطلب
[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

دانش ما کُره ای است که هرچه گسترش می یابد، به همان نسبت درمی یابیم که کدام چیزها را نمی دانیم.

.

.

.

آینه ای وجود ندارد که بتواند ما را به خود ما به هیات موجودی خارجی نشان دهد،

چرا که آینه ای نیست که بتواند ما را از درونمان بیرون بکشد. پس روانی دیگر و نظمی دیگر برای نگریستن و اندیشیدن دیگر لازم است.


ادامه مطلب
[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 مدلهای جدید تخم مرغ هفت سین نوروز ۹۲


 
Colored Egg yasgroup.ir 110 مدلهای جدید تخم مرغ هفت سین نوروز ۹۲ سری 5
 
 

ادامه مطلب
[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]
 

 
 
 
 
اگه من خسته و تنهام باز میگم دوستت دارم
 
اگه من اسیر غمهام باز میگم دوستت دارم
 
اگه آشنای دردم ندارم یه همزبونی
 
گل باغ آرزوهام باز میگم دوستت دارم
.
.
.
 
سلام میکنم از روی مهربانی
 
سلام میکنم از روی شادمانی
 
سلام میکنم تا جان دارم
که خواننده این سلام را دوست دارم


ادامه مطلب
[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

آقایان مردم چه گناهی دارند؟؟؟

اینجا در نزدیکی ما که از محل زندگی شما کمی بیشتر از خیلی دور از شماها دور است بعد از دعواهای شما زندگی برای خیلی ها سخت تر میشود. هیچ کس نه به دفتر شما و نه به کوچه شما دسترسی ندارد که بتواند مشکلات خودش را حل کند.

شمارا به خون شهدا قسم میدهیم تمام کنید این بازی سراسر باخت را.

گرانی ها را چاره کنید...

به پرایدی که عراق و افغانستان هم آن را دیگر از شما نمی خرند و جان هزاران هموطن را گرفته فکر کنید که الان باید 20000000 تومان بابت آن هزینه شود.

به صف های برنج و به گرسنگانی که یک لحظه از زبان امام نمی افتاد و همیشه به فکرشان بود.

آهای آقایان مدعی کمی عمل نشان دهید خفه شدیم از حرف هایی که پر کرده فضا را و جای عمل را گرفته.

به فکر مردمی باشید که از سوء مدیریت شما و دعواهای سیاسی شما در رنجند.

به فکر دل شکسته صاحب الزمان (عج) و یاران باوفایش باشید.

 

 

[ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

آیت الله تهرانی می نویسد :


حضرت آیت الله العظمی بهجت فرمودند: در زمان جوانی ما، مرد نابینایی بود که قرآن را باز می کرد و هر آیه ای را که می خواستند نشان می داد و انگشت خود را کنار آیه مورد نظر قرار می داد، من نیز در زمان جوانی روزی خواستم با او شوخی کرده و سر به سر او گذارده باشم گفتم: فلان آیه کجاست؟ قرآن را باز کرد و انگشت خود را روی آیه گذاشت. من گفتم: نه اینطور نیست، اینجا آیه دیگری است. به من گفت: مگر کوری نمی‌بینی؟

 

[ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

[ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 هنگام استفاده از کامپیوتر توجه داشته باشید که جسم فلزی در نزدیکی شما وجود نداشته باشد

زیرا  اشیای فلزی می توانند تابش های الکترومغناطیسی ساطع شده از کامپیوتر ر ا منعکس کنند و به سلامتی شما ضرر جدی برسانند.

کارشناسان استفاده از صفحه نمایش های LCD  را توصیه می کنند و مدل های قدیمی را آسیب زا می دانند.

- بسیاری از محققان قرارگیری طولانی مدت و پشت سرهم را در مقابل کامپیوتر بسیار مضر می دانند. استفاده طولانی مدت علاوه بر تاثیر بر سلامت جسمی، سلامت روحی و  روانی افراد را نیز تحت الشعاع قرار می دهد و آنها را از برقراری ارتباط اجتماعی با افراد واقعی دور می کند و به سمت انزوا و زندگی فرد محور سوق می دهد.

استفاده طولانی مدت از لپ تاپ در مردان منجر به نازایی آنها می شود، زیرا گرما و اشعه ناشی از آن می توانند بر کیفیت و کمیت تولید اسپرم ها تاثیرات منفی بگذارد.

 

[ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]
[ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 ما را حرمى است و آن شهر قم است. بزودى زنى از فرزندان من به نام فاطمه در آن جا دفن خواهد شد.

امام صادق (ع)

امروز 16 بهمن مصادف با 23 ربیع سالروز ورود حضرت معصومه به شهر مقدس قم.

[ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

5 راه فوری برای کنترل عصبانیت

خشم
به محض اینکه خود را عصبانی یافتید سرگرم کاری شوید تا ذهن شما مشغول شود؛ این را بدانید راه‌های مختلفی وجود دارد تا بتوان خود را از عصبانیت و پشیمانی بعد از آن رها کرد.
به آرامی یک لیوان آب بنوشید
به نظر بسیار ساده می‌رسد، ولی علاوه بر سادگی روش بسیار مؤثری نیز است؛ بنابراین این بار اگر خشم بر شما غلبه کرد، یک لیوان آب برای خود بریزید و بسیار به آرامی بنوشید؛ روی هر جرعه آب تمرکز کنید، تصور کنید که چه طور آب از دهانتان به معده فرو می‌ریزد، به این صورت خود را آرام تر می‌یابید.
فشار عصبانیت را خالی کنید
یک بالش یا کوسن نرم به شما کمک می‌کند دوباره آرام شوید‌ تمام عصبانیت خود را به روی بالش خالی کنید، مشت محکمی به بالش بزنید و در چند دقیقه عصبانیت شما کم می‌شود!
به چهره واقعا خنده‌داری فکر کنید
چشمانتان را ببندید و چهره کسی که از دست او عصبانی هستید را به خاطر آورید، اکنون او را به خنده دارترین حالت ممکن تصور کنید مثلاً او را با یک شلوار گل‌دار بزرگ و یا یک کلاه شیپوری سبز و یا لباس عجیبی بر تنش تصور کنید که مانند دلقک ادا در می‌آورد؛ به محض اینکه او را در موقعیت‌های مضحک در نظر بگیرید، خودتان را درحالی که می‌خندید و عصبانیت خود را فراموش کرده‌اید می‌یابید.‌
 نفس عمیق بکشید
خود را کناری بکشید، چشمانتان را ببندید و نفس عمیق بکشید، سعی کنید صدای تنفستان را در حال دم و بازدم بشنوید؛ ذهن خود را ببندید، اجازه ندهید هیچ صدای دیگری را غیر از تنفستان بشنوید؛ نفس‌های آرام و عمیق بکشید، ضربان قلبتان آرام‌تر می‌شود و عصبانیت فروکش می‌کند.
خود را درگیر یک فعالیت ذهنی کنید
به محض اینکه خود را عصبانی یافتید، سرگرم کاری شوید تا ذهن شما مشغول شود، برای مثال می‌توانید جدول سودوکو یا مسئله حل کنید، اگر چیزی را نیافتید، تنها چشمانتان را ببندید و شروع به شمارش اعداد برعکس از بزرگ به کوچک و یکی درمیان کنید؛ به این صورت، 100، 98 و 96 به زودی درمی‌یابید که آنقدر مشغول فکر به این مسئله شدید که عصبانیت خود را فراموش کرده‌اید.
[ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 99
بازدید هفته : 1059
بازدید ماه : 3756
بازدید کل : 279658
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس