عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

غــرور یعنی “تـــــــو”
که می توان هزاران بار
بخاطرت شکســت ..

.

.

.

باور کنید زندگی آدم
گاهی لَنگ می شود
لنگ کمی دلگرمی !!
فقط کمی

.

.

.

نمی دانم چرا هیچوقت جسد کسانی که می گفتند بدون من میمیرند ، پیدا نشد !!

.

.

.

حسادت می کنم به تو
که آسان ..
که آسوده ..
فراموش میکنی !
اما ..
فراموش نمی شوی

.

.

.

قصه عشقت را ...
به بیگانگان نگو !!!
چرا که این کلاغهای غریب
بر کلاه حصیری مترسک نیز آشیانه می سازند...

.

.

.

شیشه ی نازک احساس مرا چنگ نزن...
چندشم میشود از لکه ی انگشت دروغ

.

.

.

تو صادقانه گفتی
در خانه قلبت هیچ جایی برای من نیست
من بر قلب سنگی ات بوسه میزنم
که با من صادق بود...

.

.

.

گوشهایم را میگیرم...
چشم هایم را میبندم...
و زبانم را گاز میگیرم...
ولی...
حریف افکارم نمیشوم...
چقدر دردناک است...
فهمیدن...

.

.

.

شب است و دربدر کوچه های پر دردم
فقیرو خسته بدنبال گمشده ام میگردم
اسیر ظلمتم ای ماه, پس کجا ماندی؟
من به اعتبار تو فانوس نیاوردم...

.

.

.

همانند پلی بودم برای عبورت
به فکر تخریب من نباش
رسیدی دست تکان بده
من خود فرو میریزم

.

.

.

چه ساده بودم
آن هنگام که میپنداشتم ترکیدن بادکنک آبی ام
ناگوار ترین حادثه
عالم است . . .

.

.

.

تو زیر همه چیز زدی،

و من

فقط

زیر

گریه...

.

.

.

به چشمانت بیاموزکه بیرحمانه به هیچ نگاهی چنگ نزنند...همین دل من کافیست برای قربانی چشمانت

.

.

.

هرگز به "این نیز بگذرد" ها دل خوش مدار


که چون بگذرد چیزی جز عمرت را با خود نبرده است

.

.

.

اگه گفتی دوستت دارم چند حرفه؟

.

.

.

.

دیدی اشتباه کردی

دوست داشتن حرف نیست یه زندگیه

اما زندگی ۲ حرف بیشتر نیست: تــــــــو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1016
بازدید دیروز : 4541
بازدید هفته : 5557
بازدید ماه : 15601
بازدید کل : 296079
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس