عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

ميرسن يه روزي دستامون به هم
توي دنيايي كه رنگ بارونه
دل من هر جاي دنيا كه باشي
بي صدا عاشق چشمات ميمونه

.

.

.

هرآن كسي كه در اين حلقه نيست زنده به عشق/ بر او نمرده به فتواي من نماز كنيد

.

.

.

نه رازش ميتوانم گفت با کس

                      نه کس را ميتوانم ديد با وي

.

.

.

یادمه روزی که رفتی دل تنهاییمو بردی
 منو با غروب سردت به غریبه ها سپردیییییییییییییی

.

.

.

يادت نره كه ياد تو هميشه همراه منه
 يادت نره كه خواستنت مثل نفس كشيدنه
 يادت نره كه آيينه ها از تپش تو روشنه
 يادت نره نبودنت جونمو آتيش ميزنه

.

.

.

توفقط میخوای بری
 بری هرجاکه شده
 رد پاهات روی برف چه تماشایی شده
 قدمای اولت یه کم آهسته تره
 با خودم میگم خدا یعنی میشه که نره؟؟

.

.

.

هر نفس اين ترانه ترنم شبانه است
 حضور يك ستاره در دل اين نشانه است
 تو رمزي از جنس نور غريبه اي در عبور
 غريبه آشنايي براي اين پر غرور

.

.

.

روزای سخت نبودن با تو خلا امیدو تجربه کردم
 داغ دلم که بی تو تازه میشد همنفسم شد سایه سردم

.

.

.

ميبخشمت با عشق ميبخشمت با اشك
 ميسپارمت دست اين راه بي برگشت ...

.

.

.

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
 وجود نازکت آزرده گزند مباد

.

.

.

میدونی مترسک به کلاغ چی گفت ؟ گفت هرچی میخوای نوکم بزن ، ولی تنهام نزار . . .

 .

 .

 .

ای غصه مرا دار زدی خسته نباشی / آتش به شب تار زدی خسته نباشی

 ای غصه دمت گرم که در لحظه ی شادی / با رگ رگ من تار زدی خسته نباشی . . .

.

.

.

طرحي ز موج بر دل مردابيم بکش.......

 امشب دلم بهانه دريا گرفته است...!

.

.

.

ديگر دلم از سنگ حوادث نهراسد/ اين كاسه صد بسط به كرات شكسته است

.

.

.

صفاي اشك آهم داده اين عشق
دل دور از گنا هم داده اين عشق
دو چشمونت يه شب آتش به جون زد
خيال كردم پناهم داده اين عشق

.

.

.


چون غنچه ء گل قرا به پرداز شود
نرگس به هواى مى قدح ساز شود
فارغ دل آن كسى كه ماند حباب
هم در سر میخانه سر انداز شود

.

.

.


آن کیست که بی‌جرم و گنه زیست؟ بگو بی‌جرم و گناه در جهان کیست؟ بگو
من بد کنم و تو بد مکافات کنی پس فرق میان من تو چیست؟ بگو

.

.

.

 

چنان عاشق چنان ديوونه حالم
که مي خوام از تو و از دل بنالم
هنوزم با همين ديوونه حاليم
يه رنگم، صادقم، صافم، زلالم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 959
بازدید دیروز : 1493
بازدید هفته : 959
بازدید ماه : 11003
بازدید کل : 291481
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس