عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

تا آخرش نرو هیچی آخرش نیست

به جون خودم راست میگم

نرو هیچی تهش نیست

نرو دیگه

اعتیاد رو میگم !!!

.

.

.

امروز عکست رو توی روزنامه دیدم

فکر کردم خیلی معروف شدی و همه میشناسنت

خوب که نگاه کردم بالاش نوشته بود گمشده !!!

.

.

.

پیامک های ضدحالی شما را به بالاترین قیمت خریداریم (سازمان حال و هول کشور)!!!

.

.

.

ببخشید این موقع شب بیدارت کردم میخواستم ببینم هنوزم داری خواب پنبه دانه میبینی!!؟

.

.

.

همیشه با کسی رفاقت کن و دوست باش

که وقتی دعوات شد زورت بهش برسه و بتونی بزنیش !!!

.

.

.

وقتی پیر میشی ، ممکنه موهاتو از دست بدی یا امکان داره

دندون هات خراب بشه و از دست بره ، ولی زیبائیت رو از دست نمیدی

چون آدم چیزی رو که نداره ، هیچوقت از دست نمیده !!!

.

.

.

زبونی که نگه دوست دارم به درد بستنی لیسیدن میخوره !

پس

د

و

س

ت

د

ا

ر

ولش کن ! بستنیش خوشمزه تره !!!

.

.

.

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبی خوابیده

عروسک من ، چشماتو باز کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن !

عروسکم اوسگل شدی ، برو لالا کن !!!

.

.

.

مگسه داشته گه میخورده ! یک دفعه بالا میاره !

میگن چی شد !؟ میگه : توش مو بود !!!

.

.

.

میدونی سلول های مغزت چقدره !؟

۱کی؟

۲تا ؟

۱۰۰تا ؟

شایدم هزار ، شاید هم به میلیون برسه شاید هم به ملیارد

شاید هم اصلا سلول نداشته باشی ! چون نمیدونی من الان سر کارت گذاشتم !!!

.

.

.

هوا شناسی اعلام کرد : اوه اوه چقدر هوا سرده !!!

.

.

.

bbc

euro news

cnn

ibc

mbc

aljazire

alarabi

shabake khabar

همه اعلام کردن که تو منو خیلی دوست داری !

آره ؟ ؟ ؟ خوب به خودم میگفتی !!!

.

.

.

همیشه مثل آفتابه قابل اعتماد باش !

که مردم همه چیزشان را به تو نشان دهند !!!

.

.

.

مامانه داشته واسه بچه اش لالائی میخونده

بعد از ۱۵ دقیقه بچه میگه :

خوب دیگه مامان بسه میخوام بخوابم !!! 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2612
بازدید دیروز : 1493
بازدید هفته : 2612
بازدید ماه : 12656
بازدید کل : 293134
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس