عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

رسول خدا(ص) می فرماید: نیست مومنی که ساعتی نزد علما بنشیند مگر اینکه خدای تعالی ندا ندهد:
«تو در محضر دوست من نشستی. به ارجمندی و شکوهم سوگند،تو را همراه او در بهشت سکونت دهم و پروایی هم ندارم».

***********************************************************

رسول خدا(ص) فرموده است: جبرئیل مرا به چیزی خبر داد که بدان چشمم روشن و دلم مسرور گشت و آن این بود:
«ای محمد! هر کس از امت تو که در میدان نبرد در راه خدا جهاد کند، قطره ی بارانی از آسمان به او نرسد و درد سری نیبند جز این که همه در روز قیامت برای او بدین کار شهادت دهند».

***********************************************************

خداوند متعال به دانیال نبی وحی فرمود:
«همانا بدترین بندگان در نزد من آن جاهلی است که حق اهل علم را سبک شمارد و به ایشان اقتدا نکند. و همانا بهترین بنده در نزد من آن پرهیزکاری است که پاداش عظیم را بطلبد، با علما همراهی کند، پیرو حکم ایشان باشد و سخن ایشان را قبول کند».

***********************************************************

خداوند متعال به داود وحی کرد
ای داود!به اهل زمین(پیغام مرا)برسان:من دوست(صمیمی)کسی هستم که دوست(صمیمی)من باشد،و همنشین کسی هستم که همنشین من باشد و مونسم با کسی که مونس ذکر من است و همراهم با بنده ای که همراه من است و او را اختیار میکنم،که مرا اختیار کرده،و مطیع بنده ای هستم که مطیع من است.
هر زمان که بنده من،مرا دوست بدارد من از قلبش محبت او را(نسبت به خود)می فهمم،(و محبت او اثری ندارد)مگر اینکه دوست می دارم او را بگونه ای که تا به حال هیچ بنده ای را اینطور دوست نداشتم و... 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3354
بازدید دیروز : 1493
بازدید هفته : 3354
بازدید ماه : 13398
بازدید کل : 293876
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس