عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

از پيري پوست جلوگيري مي‌كند
بر طبق تحقيقات انجام شده بيش از 90 درصد آسيب‌هاي پوستي ناشي از قرار گرفتن بدون حفاظ در مقابل آفتاب است اما شما مي‌توانيد با استفاده از ويتامين E تا حد زيادي نگذاريد پوست‌تان به خاطر آسيب‌هاي آفتاب پير شود. كافي است كه قبل از قرارگرفتن در معرض آفتاب به‌طور موضعي از ويتامين E استفاده كنيد. در واقع كرم‌هاي حاوي آنتي‌اكسيدان‌ها مثل ويتامين E گاهي حتي از ضدآفتاب‌ها نيز موثرتر هستند چون اين نوع كرم‌ها در آب حل نمي‌شوند و در نتيجه مثل بعضي از ضدآفتاب‌ها به راحتي از روي پوست شسته نمي‌شوند و دوام بيشتري دارند.البته دكتر كارن برك، متخصص پوست توصيه مي‌كند، علاوه بر استفاده موضعي از اين ويتامين، از كپسول‌هاي ويتامين E نيز استفاده كنيد چون تاثير بسزايي روي التهابات پوستي دارد.

اگر از خشكي كلافه شده‌ايد
استفاده موضعي از ويتامين E، خشكي پوست را كاهش مي‌دهد و به پوست كمك مي‌كند ميزان بيشتري رطوبت را در خود حفظ كند. شما مي‌توانيد به‌طور مستقيم روغن ويتامين E را روي پوست صورت بماليد يا اين روغن را روي ناخن‌ها ماساژ دهيد تا هم كوتيكول ناخن‌ها نرم شوند، هم پوسته پوسته شدن‌هاي اطراف ناخن‌هاي‌تان بهبود يابند.
اگر هم اين روزها زبري كف پا حسابي آزارتان مي‌دهد مي‌توانيد با روغن ويتامين ‌E اين منطقه را مرطوب نگه داريد، كافي است بعد از حمام مقداري از اين روغن را كف پاي خود ماساژ دهيد بعد يك جوراب نخي بپوشيد و تمام طول شب را به ويتامين ‌E اجازه دهيد تا اثرات معجزه آساي خود را نشان دهد. همچنين مي‌توانيد مقدار خيلي كمي از ويتامين E را روي لب‌هاي خشك و ترك خورده خود بماليد تا خيلي زودتر از آن‌كه فكرش را بكنيد لب‌هاي‌تان نرم و لطيف شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 639
بازدید دیروز : 1493
بازدید هفته : 639
بازدید ماه : 10683
بازدید کل : 291161
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس