عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

شکايت الغرافه از داور بازي با پرسپوليس
مسئولان باشگاه الغرافه قطر عليه داور دیدار این تیم با پرسپولیس تهران شکايت‌نامه‌اي براي ارائه به AFC تنظيم کرده‌اند.
سایت باشگاه الغرافه روز گذشته دلیل شکایت این باشگاه از «روشن ایرماتوف» داور ازبکستانی را اخراج فرهاد مجیدی بازیکن ایرانی تیم الغرافه در دیدار یاد شده عنوان کرده است.
سایت باشگاه الغرافه قطر با اشاره به اینکه فرهاد مجیدی پس از سرنگون شدن در محوطه جریمه تیم پرسپولیس با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد، آورده است: داور مسابقه دلیل نشان دادن کارت زرد دوم به فرهاد مجیدی را تمارض این بازیکن با هدف فریب داور برای اعلام خطای پنالتی عنوان کرده است.
همچنين در اين گزارش آمده است: فیلم مسابقه که از دوربین‌های تلویزیونی ضبط شده است گواه آن است که مدافع تیم پرسپولیس بر روی فرهاد مجیدی مرتکب خطا شده و مجیدی مستحق دریافت اخطار نبوده است.
دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الغرافه قطر در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا عصر روز سه شنبه با نتیجه یک بر یک پایان یافت.

************************************************************

منچستريونايتد ثروتمندترين باشگاه جهان
منچستريونايتد براي هشتمين سال پياپي به عنوان ثروتمندترين باشگاه جهان انتخاب شد.به نقل از ساکروی، بر اساس اعلام مجله فوربس، منچستریونایتد انگلیس برای هشتمین سال پیاپی عنوان ثروتمندترین باشگاه در دنیا را از آن خود کرد.
در این گزارش آمده که شیاطین سرخ اکنون 2.24 میلیارد دلار سرمایه دارند. حضور منچستر در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته و بدست آوردن نوزدهمین قهرمانی در لیگ برتر انگلیس موجب شد سرمایه آنها نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته باشد. 
رئال مادرید نیز نسبت به سال گذشته 29 درصد رشد سرمایه داشته است. آنها اکنون با سرمایه‌ای بالغ بر 1.88 میلیارد دلار در رده دوم رده بندی ثروتمندترین باشگاه‌های جهان قرار دارند. در این فهرست بارسلونا با 1.31 میلیارد دلار سوم است. این باشگاه کاتالانی نیز نسبت به سال گذشته با 34 درصد رشد سرمایه روبه‌رو شده است.

************************************************************

مظلومي: از نتيجه راضي نيستم
سرمربي تيم استقلال پس از تساوي برابر الجزيره امارات گفت: به هيچ عنوان از نتيجه يک بر يک راضي نيستم. به نقل از سایت باشگاه استقلال، پرویز مظلومی سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از تساوی یک بر یک مقابل الجزیره اظهار داشت: ما برای کسب برد به میدان آمده بودیم. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و بعد از گلی که زدیم توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم.
وی ادامه داد: از نتیجه بازی به هیچ عنوان راضی نیستم. در نیمه اول بازیکنان ما به دلیل پرس زیادی که داشتیم خسته شدند و از همین رو نتوانستیم در نیمه دوم روند دلخواه‌ خود را ادامه دهیم و یک گل اتفاقی هم دریافت کردیم. اعتقاد دارم در فوتبال شانس هم دخیل است چون توپ به پشت کمر بازیکن الجزیره خورد و وارد دروازه ما شد، اگرچه که به بازیکنانم توصیه کرده بودم که تیم الجزیره روی ضربات ایستگاهی خیلی خوب کار می‌کند اما خستگی و شرایط بازی طوری بود که گل مساوی را دریافت کردیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3575
بازدید دیروز : 1493
بازدید هفته : 3575
بازدید ماه : 13619
بازدید کل : 294097
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس