عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

اگر می‌خواهید سرحال و قبراق باشید، صد سال عمر کنید و سالم باشید این مواد غذایی را به طور منظم مصرف کنید.

سیر
سیر خواص ضدباکتریایی دارد که ناشی از ماده‌ای به نام آلیسین است. بوی سیر نیز از وجود این ماده ناشی می‌شود. سیر همچنین خواص چربی سوزی داشته و ضد فشارخون بالا است. 
فلاوونوئیدهای موجود در این ماده‌ی غذایی نقش مهمی در پیشگیری از سرطان‌های دستگاه گوارش و بیماری‌های قلبی عروقی دارد و کلسترول خون را پایین می‌آورد.
پیاز
پیاز دارای خواص آنتی باکتریایی و همچنین ضدعفونی کننده است. این ماده‌ی غذایی پرطرفدار باکتری‌های به وجود آورده‌ی جرم‌های دندانی، ورم لثه و آنژین‌ها را از بین می‌برد. 
پیاز برخی از عوامل التهاب‌زا که باعث ابتلا به بیماری‌هایی مثل آسم می‌شود را نیز از بین می‌برد.
سبزیجات معطر
سبزیجات معطری مثل آویشن، رزماری، گلپر، ریحان و نعنا سرشار از عصاره‌های گیاهی خانواده ترپن‌ها terpene هستند. عطر و بوی این سبزیجات به دلیل وجود همین مواد است. ترپن‌ها قادرند با تومورها مقابله کنند و رشد سلول‌های سرطانی را کاهش دهند.
زردچوبه و فلفل سیاه
زردچوبه حاوی مواد آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و ضدسرطانی قوی است که باید هر روز در غذاهایتان استفاده کنید. زمانی که زردچوبه با فلفل سیاه مصرف شود باعث می‌شود که خواص زردچوبه چند برابر شود.
زنجبیل
زنجبیل حاوی آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی است که از ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و برخی از سرطان‌ها و بیماری‌های مربوط به پیری پیشگیری می‌کند. این گیاه ریشه‌ای، خواص ضدالتهابی دارد که در درمان روماتیسم و آرتریت موثر عمل می‌کند. در نهایت باید بگوییم زنجبیل هضم غذا را تسهیل کرده و با حالت تهوع مقابله می‌کند.
چای سبز یک آنتی اکسیدان فوق‌العاده است که همچنین می‌تواند با کاهش جرم رگ‌ها از بیماری‌ها قلبی عروقی پیشگیری کند. این چای، توکسین‌های بدن را دفع کرده و با پیری مقابله می‌کند 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 11 فروردين 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2543
بازدید دیروز : 1493
بازدید هفته : 2543
بازدید ماه : 12587
بازدید کل : 293065
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس