عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

باشگاه مس در آستانه انحلال يا واگذاري
با تاييد کميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي مبني بر الحاق موسسه صندوق بازنشستگي شرکت ملي صنايع مس ايران به صندوق تامين اجتماعي، مجموعه باشگاه مس کرمان در آستانه انحلال و يا واگذاري قرار مي‌گيرد. 

**************************************

توافق منچسترسيتي با فان پرسي
باشگاه منچسترسيتي با رابين فان پرسي بازيکن هلندي آرسنال بر سر پرداخت 210 هزار پوند در هفته به توافق رسيده است. به گزارش ساندی تایمز ، مبلغ این قرارداد 10 میلیون و 900 هزار پوند در سال خواهد شد و گفته می شود ملی پوش هلندی آرسنال با این پیشنهاد موافقت کرده است.
قرارداد این بازیکن 28 ساله که در طول 37 بازی در فصل حاری 32 گل برای آرسنال به ثمر رسانده در پایان فصل به انتها می رسد و ' روبرتو مانچینی' سرمربی منچسترسیتی همواره بازی او را ستوده است. 
مانچینی هفته گذشته گفت: فان پرسی در کنار مسی، رونالدو ، سرخیو(آگرو) و ماریو( بالوتلی) یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا است.

**************************************

زادمهر: هواداران تيم را تنها نمي‌گذارند
سرپرست تيم پرسپوليس درخصوص شرايط اين تيم در آستانه بازي با مس کرمان گفت: تيم ما تمرينات منظمي را پشت سرگذاشته است. محمدرضا زادمهر اظهارداشت: مس کرمان بازیکنان جوان و باتجربه ای دارد و مربی خوبی مثل قاسمپور هدایت این تیم را برعهده دارد. قطعا آنها انگیزه بالایی مقابل پرسپولیس خواهند داشت اما در هر صورت پرسپولیس در روند بهتر شدن قرار گرفته است. امیدوارم بازی خوبی ببینیم و پرسپولیس از موقعیتهایش بهتر استفاده کند و برنده این دیدار باشیم.
وی در ارتباط با حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در این دیدار افزود: تیم ما مقابل الهلال خوب بازی کرد. بازی با مس کرمان وسط هفته است اما هواداران واقعی پرسپولیس هیچگاه تیم را تنها نگذاشته اند و همیشه کنار تیم بوده اند و در این دیدار هم فکر می کنم طرفداران کنار تیم باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1171
بازدید دیروز : 4541
بازدید هفته : 5712
بازدید ماه : 15756
بازدید کل : 296234
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس