عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

اعتراف می کنم به خیانت
در نبودت با 
 خیالت بودم.......

.

.

.

تو آخرین طبیبی 
که لحظه های آخر
به داد من رسیدی
تو نوری از خدایی
که پیغام خدا را
به گوش من رساندی
به روح من دمیدی
زیبا ترین بهاری
پایان انتظاری ... 

.

.

.

نقاش نیستم اما لحظه های بی تو بودن را درد میکشم

.

.

.

عشق...تحقیری ست...که به اندازه ی یک آغوش...کوچک می کند ابعاد تورا !!...

.

.

.

نذر کــَـــردم سفره ای پهــن کـُنم از حــَـــ ـــ ـرف های نگفتــه ی دلم .. ....اگـــــ ـــ ــر برگـــَـــردی

.

.

.

دامن شادی چو غـــــم آسان نمی آید بدست


پسته را خون می شود دل تا لبــی خندان شود

.

.

.

ابــرها را کـنار زده ام
منــتظرت
بـر پـشت بـام دلـم دراز کـشیـده ام
تـا لبـخـندت را
در آغـوش گـیـرم.
بیـا کـه آسمـان ِ سیـاهـم ستـاره زیـاد دیـده
مـاه کـم دارد
تـا بـدرخشد چـشمـانـم.

.

.

.

و دست باد که موهات را تکان می داد

زمین، هوای بهشتی به آسمان می داد...

.

.

.

خودم را مےزنم بـ آن راه ؛

افسوس بـ «تو» ختم مےشوند،

انتهاے ِ تمام ِ راه ها!

.

.

.

دستم را بگیر و مرا به دوردست هایی ببر.........

که در دسترس هیچ دستی نباشم.......!!!

.

.

.

ایـن بـار تو ب‍ـ‍ـِگو " دوسـتَت دارم"

نــَترس ...

مــــــــَن آسمان را گِرفته ام كه به زمیـن نیایـد

.

.

.

دستهـــای تو به ماه



و چشمهـــای من به تو



نمی رسند



تنهــا



سرنوشت رویاهایمان یکی شده

.

.

.

تنگـــــ ـــ ـ ڪــﮧ مــےشود دلـــــم
موج مــوج
تــــو را
در ســـاحل مَـטּ
مــے ریزد ♥

.

.

.

چو میتوان به صبوری کشید جو عدو

چرا صبور نباشم که جور یار کشم

.

.

.

خلاصه ات که می کنم،
گلدانی می شوی
بر طاقچه ی اتاقم.
و پنجره ای که
برای تو گشوده می شود.
هر روز
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1298
بازدید دیروز : 1493
بازدید هفته : 1298
بازدید ماه : 11342
بازدید کل : 291820
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس