عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

  این عکس ها را در خاطرمان نگه می داریم و چهار سال دیگر که به دلیل گران شدن فلان چیز و مسائل فلان و ... این رئیس جمهور را نیز مورد هجمه قرار میدهند را می بینیم.و مطمئن باشید تاریخ تکرار خواهد شد.

 

ولی آنچه می ماند ایران ماست.ایرانی با رنگ و بوی عشق و ایمان و سرافرازی.

جشن و شادی مردم تهران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابانهای تهرانجشن و شادی مردم تهران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابانهای تهرانجشن و شادی مردم تهران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابانهای تهران

جشن و شادی مردم تهران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابانهای تهرانجشن و شادی مردم تهران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابانهای تهرانجشن و شادی مردم تهران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابانهای تهران

آقای روحانی این تصاویر را ببین.یک روزی اینگونه استقبال میکردن از او.

سفر رئیس جمهور به استان اصفهان - خرداد 1388

و حالا...

سفر رئیس جمهور به استان اصفهان - اردیبهشت 1392

آقای روحانی سرمایه تو خون شهداست پس بدان این سرمایه را چگونه خرج میکنی.و ما از امروز در کنارت هستیم و پشت انقلاب را خالی نخواهیم کرد.

و در این جا باید از زحمات آقای احمدی نژاد تشکر کرد و اشتباهاتشان را هم پذیرفت.


[ یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

آقای حسن روحانی رئیس جمهور جدید یک کلام حرف حساب دارم

این عکس را بر اتاق ات بزن تا از منیتی که بعضی ها را گرفت درس بگیری

و به یاد داشته باشی سرمایه تو از خون این شهداست

والسلام

شهید دفاع مقدس

[ شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 حسن روحانی با کسب 18میلیون 613هزار 329 رأی اکثریت مطلق آرا را کسب و رئیس‌جمهور شد.

براساس نتيجه قطعي شمارش آراي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري حسن روحاني با 18 ميليون و 613 هزار و 329 راي از کل آرا ماخوذه در مرحله اول به عنوان رييس جمهور منتخب مردم براي 4 سال آينده انتخاب شد.
حسن روحاني متولد 21 آبان 1327 در سرخه شهرستان سمنان است. وي که در حال حاضر علاوه بر نمايندگي مردم تهران در مجلس خبرگان، رييس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام است، عضويت در مجمع تشخيص مصلحت نظام و شوراي عالي امنيت ملي را در کارنامه خود دارد.
روحاني، نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي در دوره چهارم و دوره پنجم و دبير شوراي عالي امنيت ملي از سال 1368 تا 1384 بوده است.او در اين سمت، رئيس تيم هسته‌اي و مذاکره‌کننده ارشد ايران با سه کشور اروپايي آلمان، فرانسه و بريتانيا در مورد برنامه هسته‌اي ايران بود.
در 22 فروردين 92، حسن روحاني با شعار «دولت تدبير و اميد» براي انتخابات رياست جمهوري رسماً اعلام کانديداتوري کرد. وي در 17 ارديبهشت، با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، نام خود را براي رقابت 24 خرداد ثبت کرد.

پی نوشت: ماهم به نوبه خود به ایشان و همه ی ملت ایران تبریک می گوییم.

[ شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

سیب: مطالعه های بسیاری درباره مصرف سیب و آب آن انجام شده که نشان می دهد وجود آنتی اکسیدانی به نام «کوئرستین»در سیب میزان کلسترول بد خون را پایین می آورد و به این ترتیب احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و سکته نیز به میزان قابل ملاحظه ای کم می شود.

[ پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

همه ما کوله‌باری از اشتباه داریم که باید از آنها درس بگیریم. همه ما اشتباه می‌کنیم، آن هم خیلی زیاد. بهترین قسمت آن این است که بدانیم اشتباه کرده‌ایم.
اگر ندانیم، باز یک اشتباه دیگر کرده‌ایم. می‌خواهیم ببینیم چطور باید با این همه اشتباهاتمان در زندگی کنار بیاییم. برای این منظور، جملات مختلفی را از افراد مشهور درمورد اشتباه کردن برایتان گرد آورده‌ایم. 

یادتان باشد، مهم نیست که اشتباه کرده‌اید؛ مهم این است که از اشتباهتان درس گرفته باشید. 

 


افراد باهوش از اشتباهاتشان درس می‌گیرند. اما باهوش‌ترینشان از اشتباهات دیگران.
براندون مال

یک اشتباه نباید قدرت حکمرانی بر همه زندگی یک نفر را داشته باشد. 
جویس میر

بزرگترین اشتباهی که می‌توانید در طول زندگی مرتکب شوید این است که همیشه از اینکه مرتکب اشتباه شوید بترسید.
البرت هوبارد

اشتباه کردن گناه نیست. داشتن اعتباری که نتوانید هرازگاهی آن را خراب کنید چه ارزشی دارد؟
سیمون الکلس

خیلی وقت‌ها برای اینکه اولویت‌هایمان را ببینیم، باید آنها را از خودمان دور کنیم.
جان ایروینگ

1 - تازمانیکه باور نکنید که شکست خورده‌اید و دلسرد نشوید، هنوز شکست نخورده‌اید. هیچوقت ناامید نشوید. گاهی وقت‌ها اینکه بدانید چه زمان باید دست از ادامه راه بکشید، کدام جنگ را ببازید، خود نیازمند خرد است.

2 - خودتان را برای اشتباهاتی که مرتکب شده‌اید بخشیده، از آنها درس بگیرید و پیش روید.

3 - از آن اتفاق درس بگیرید و آن را فراموش کنید.

4 - هیچ‌وقت یک اشتباه را تکرار نکنید.

موفقیت این نیست که هیچوقت اشتباهی مرتکب نشوید. موفقیت در این است که هیچوقت یک اشتباه را تکرار نکنید. 
جرج برنارد شاو

5 - قلب و روحتان باید استوار باشد. وقتی می‌بینید در حین و بین یک اشتباه هستید، کنترل ذهنتان را به دست گیرید. قدرت فکر کردن در اشتباهات یک مزیت بزرگ است.

6 - از اشتباهاتتان درس بگیرید و با حس کینه و انتقام برگردید. فقط زمانی که رشد کرده باشید است که می‌توانید اشتباهی را جبران کنید.

7 - گاهی اوقات عوض کردن طرز تفکرمان کمک می‌کند. هیچوقت نمی‌توانید با همان طرزفکر قبلی که اشتباهی را مرتکب شده‌اید، آن را اصلاح کنید.

8 - بیشتر اوقات تلاش نکردن برای اصلاح یک اشتباه شما را در همان جای اول نگه می‌دارد. شجاعت لازم برای غلبه بر ترستان و اصلاح خطاهایتان را پیدا کنید.

9 - قدم‌های کوچک بردارید و برای غلبه بر اشتباهاتتان توانایی‌تان را کم‌کم افزایش دهید.

10 - در سختی‌ها به دنبال فرصتی برای پیدا کردن خودتان باشید. در همه سختی‌ها فرصت‌های بیشماری برای رشد وجود دارد.

11 - برای غلبه بر سردرگمی‌هایتان وارد عمل شوید. علم به شما کمک می‌کند بر سردرگمی‌هایتان غلبه کنید، سعی کنید برای غلبه بر اشتباهتان هم دانش بیشتری درمورد آن موضوع پیدا کنید.

12 - صبور باشید و اجازه بدهید زمان بگذرد.

13 - بزرگترین اشتباه اکثر ما این است که ناامید می‌شویم و دست از کار می‌کشیم. تازمانیکه  ۱۰۰٪ کارتان را تکمیل نکرده‌اید نباید کنار بروید. اگر نیاز به استراحت داشتید، به خودتان وقفه بدهید اما دست از ادامه راه نکشید. موفقیت شکستی است که برعکسش کرده باشید.

14 - دست از فکر کردن بردارید و از فرصت‌ها استفاده کنید. بیشتر اشتباهات فرصت‌هایی عالی برای پیشرفت در اختیارتان قرار می‌دهند.

15 -  کمال هیچوقت تصادفی نیست؛ بلکه نتیجه تلاش‌های هوشمندانه است.

اجازه بدهید نگاهی به گفته‌هایی بکنیم که دیگران بعد از برخورد با اشتباهاتشان و تجربیات مختلف ارائه کرده‌اند:

اشتباه کردن کاری انسانی و بخشیدن کاری الهی است.
الکساندر پوپ

اگر ترس از کمال نداشته باشید، هیچوقت به آن نمی‌رسید.
سالوادور دالی

کسی که اشتباه نکرده باشید، یعنی هیچ چیز جدیدی را امتحان نکرده است.
آلبرت انیشتین

آزادی که برای اشتباه کردن در آن آزادی نداشته باشید هیچ ارزشی ندارد.
ماهاتما گاندی

مطمئن شدن از عقلانیت خود کار دشواری است. سالمترین کار این است که به شما یادآور شوند که قوی‌ترین‌ها هم ضعیف می‌شوند و عاقل‌ترین‌ها هم اشتباه می‌کنند.
ناپلئون بناپارت

وقتی راهتان را پیدا می‌کنید دیگر نباید بترسید. باید شجاعت لازم برای اشتباه کردن را داشته باشید. ناامیدی، دلسردی و شکست ابزارهایی هستند که خداوند برای نشان دادن راه به ما از آن استفاده می‌کند.
پائولو کوئیلو

قضاوت خوب از تجربه می‌آید و تجربه از قضاوت بد.
ریتا ماو براون

[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

تاریخ و وقایع تاریخی می توانند درس های زیادی را به ما بدهند. در طی تاریخ افراد تصمیمات خوب و بدی را گرفته اند و ما با مرور تاریخ شاهد عواقب تصمیمات این افراد بوده ایم.

عواقبی که علاوه بر خودشان، گریبان دیگر افراد را نیز گرفته است. هر کدام از وقایع خوب یا بد می تواند برای ما درس عبرتی باشد تا در رفتار خودمان تجدید نظر کنیم.

گروه اینترنتی خورشید - khorshidgroup.org


شاید سرنوشت الکساندر سوروس امپراطور رم در سالهای ۲۰۵ تا ۲۳۵ میلادی نیز برایتان جالب باشد. زیرا ترور وی یکی از مهمترین علل بحران در قرن سوم میلادی بود.

آنگونه که از شواهد ماجرا بر می آید، وی توسط ارتش خودش ترور شد! اما چگونه؟ چطور ممکن است یک امپراطور توسط افرادی که با وی هم قسم هستند کشته شود؟ پاسخ کوتاه این است که وی راه ساده ای را برگزید که چندان به مذاق ارتش وی خوش نیامد.

قبایل ژرمن درست در زمانی که سوروس امپراطور بود، به رم حمله کردند و امپراطور رم برای مقابله با این حمله ارتش خودش را آماده نبرد کرد. ولی درست زمانی که ارتش مقابل دشمن قرار گرفته بود، امپراطور تصمیم گرفت تا


دشمن را با رشوه بخرد و آنها را از ادامه نبرد منصرف کند. در واقع سوروس با استفاده از ثروت امپراطوری به جای اینکه با چالش مواجه شود، راه آسان را برگزید.

همین تصمیم هم باعث خشم ارتش وی شد و آنها در نهایت تصمیم گرفتند تا امپراطور خودشان را به قتل برسانند.

داستان غم انگیزی است و در عین حال حاوی آموزه های عمیق؛«راه ساده را انتخاب نکنید

» در واقع زمانی که با مشکل مواجه می شوید به دنبال میانبر نباشید. ممکن است که راه های ساده و کوتاه، جذاب به نظر برسند، اما فاقد خطر نخواهند بود. بهتر است که به صورت مستقیم با مشکل مواجه شوید و کار صحیح را انجام


دهید. ممکن است طولانی و دردناک به نظر برسد، اما پاداش ارزشمندی در اختیار شماست. می توان به 2 پاداش اصلی مواجه با مشکلات اشاره کرد:

1- موفقیت مداوم
با انتخاب راه ساده ممکن است که شما فکر کنید که به هدفتان رسیده اید، اما به خاطر داشته باشید که این موقعیت مداوم نخواهد بود. از آنجایی که در پیش گرفتن راه ساده به این معنی است که شما هرگز ریشه مشکل را حل نکرده اید،


امکان بازگشتن مشکل، هر لحظه وجود دارد. در سوی دیگر اگر شما راه سخت را برگزیدید و ریشه مشکل را حل کردید، موفقیتتان پایدار تر خواهد بود.

2- احترام دیگران نسبت به شما
زمانی که افراد اطراف شما می بینند که شما چگونه وضعیت را کنترل می کنید، به شما احترام می گذارند. آنها به شما و


عملکردتان می نگرند و از شما مهارت های زندگی می آموزند. حتی ممکن است شما برایشان تبدیل به یک منشاء الهام بخش شوید.

شاید تاریخ به خودی خود جذاب نباشد، اما درسهای ساده ای مانند این، می توانند شما را از ارتکاب به اشتباهات فاحش


نجات دهند. به خاطر داشته باشید که همچون امپراطور روم راه ساده را انتخاب نکرده و سعی کنید مستقیم از سد مشکلات بگذرید

[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

سمیتسونین که در انتشار عکس‌های علمی و دیدنی جهان رقیب نشنال جئوگرافی به شمار می رود، برترین عکس های سال خود را معرفی کرد. این عکس ها از میان هزاران عکس منتشر شده در سال گذشته توسط کاربران این نشریه انتخاب شده است.
موسسه;سمیتسونین در واشنگتن یکی از بزرگترین مجتمع های موزه در جهان به شمار می‌رود که منبعی غنی از مطالب علمی درباره طبیعت، محیط زیست، مردم شناسی و جغرافیا است. این سایت عکس های نامزدها و برندگان جایزه امسال را در معرض بازدیدکندگان قرار داده است که در زیر مشاهده می کنید.

 


تماشای غروب آفتاب در نیومکزیکو
عکاس: کالین پینسکی


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]
هر گل خوشبو که گل یاس نیست
هر چه تلألو کند الماس نیست
ماه زیاد است و برادر بسی
هیچ یکی حضرت عبـاس نیست
میلاد حضرت عباس(ع) مبارک باد . . .
.
.
.
چهارم شعبان ، روز شکفتن گل معطر ابالفضل (ع)
بر شاخسار اهل‏بیت (ع) مبارک باد

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

نيكى، كهنه نمى شود، و گناه ، فراموش نمى گردد.

پیامبر اکرم (ص)

 

[ یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

دیشب با داداشم نشستیم پای هندونه

جاتون خالی با قاشق تمام مغزش رو تراشیدیم و خوردیم

بابام از اونور داد میزنه میگه : یه ذره هندونه بزارید بمونه روی اون پوست

تا رومون بشه بزاریمش دم در ! اینجوری مردم فک میکنن بز تو خونه بستیم 

.

.

.

لوازم آرایش چیست ؟

ابزار پیچیده شعبده بازی ، با قابلیت تبدیل لولو به هلو !


ادامه مطلب
[ یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

عید سعید مبعث بر عموم مسلمین مبارکباد

www.yasgroup.ir eyd mabas 1 عکسهای زیبای بعثت حضرت رسول (ص)

[ پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 گروه اینترنتی خورشید - khorshidgroup.org

[ سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]
در ســــتایش چشــــمهایــت
شــعری نمی توان گفت
خاضـــعانه
تنــها بــاید
تماشـــا کــرد، مســت شد، رهــا شد
.
.
.
ریاضی میگه دو خط موازی بهم نمیرسن مگه با شکستن یکی ،
پس من میشکنم به خاطر تو . . .

ادامه مطلب
[ یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]
می توانی مکه و مدینه و سوریه برای زیارت نروی
و بروی زاغه نشین های کنار شهرت
و برای مردمت
یک پیامبر آرامش یا خدای مهربانی باشی...
می توانی.
کاش می دانستی که تو خودت برای خیلی از آدم ها خدایی
که منتظرش هستند تا امشب بچه هاشان گرسنه به خواب نروند...
کاش می فهمیدی
کاش می فهمیدی ...
 
[ جمعه 10 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 زن به شیطان گفت : آیا آن مرد خیاط را می بینی ؟
میتوانی بروی وسوسه اش کنی که همسرش را
طلاق دهد ؟
شیطان گفت : آری و این کار بسیار آسان است
پس شیطان به سوی مرد خیاط رفت و به هر طریقی سعی می کرد او را وسوسه کند
اما مرد خیاط همسرش را بسیار دوست داشت و اصلا به طلاق فکر هم نمی کرد
پس شیطان برگشت و به شکست خود در مقابل مرد خیاط اعتراف کرد
سپس زن گفت : اکنون آنچه اتفاق می افتد ببین و تماشا کن
زن به طرف مرد خیاط رفت و به او گفت :
چند متری از این پارچه ی زیبا میخواهم پسرم میخواهد آن را به معشوقه اش هدیه دهد پس خیاط پارچه را به زن داد
سپس آن زن رفت به خانه مرد خیاط و در زد و زن خیاط در را باز کرد وآن زن به او گفت :
اگر ممکن است میخواهم وارد خانه تان شوم برای ادای نماز ،
و زن خیاط گفت : بفرمایید،خوش آمدید
و آن زن پس از آنکه نمازش تمام شد آن پارچه را پشت در اتاق گذاشت بدون آنکه زن خیاط متوجه شود و سپس از خانه خارج شد
و هنگامی که مرد خیاط به خانه برگشت آن پارچه را دید و فورا داستان آن زن و معشوقه ی پسرش را به یاد آورد و همسرش را همان موقع طلاق داد
سپس شیطان گفت : اکنون من به کید و مکر زنان اعتراف می کنم
و آن زن گفت :کمی صبر کن
نظرت چیست اگر مرد خیاط و همسرش را به همدیگر بازگردانم؟؟؟!!!
شیطان با تعجب گفت : چگونه ؟؟؟
آن زن روز بعدش رفت پیش خیاط و به او گفت
همان پارچه ی زیبایی را که دیروز از شما خریدم یکی دیگر میخواهم برای اینکه دیروز رفتم به
خانه ی یک زنی محترم برای ادای نمازو آن پارچه را آنجا فراموش کردم
و خجالت کشیدم دوباره بروم و پارچه را از او بگیرم
و اینجا مرد خیاط رفت و از همسرش عذرخواهی کرد و او را برگرداند به خانه اش.
و الان شیطان در بیمارستان روانی به سر میبرد

[ جمعه 10 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، سایت بولتن نوشت: چندی پیش سردار کوثری از فرماندهان دفاع مقدس و از نمایندگان فعلی مجلس در نزدیکی محل سکونت خود با یک موتورسیکلت سواری تصادف می‌کند که پس از این حادثه مامورین راهنمایی رانندگی در محل حضور پیدا کرده و پس از بررسی‌های لازم و کشیدن کروکی، ایشان را مقصر اعلام می کند و پرونده این نماینده مجلس را برای رسیدگی به دادسرا ارجاع می دهند.

نکته جالب توجه در این حادثه، این بود که تا پایان ختم رسیدگی قضائی، هیچ کسی این سردار را نمی‌شناسد تا اینکه یکی از ارباب رجوع‌ها در دادسرا بصورت اتفاقی وی را شناخته و سردار کوثری را به مسئولین دادسرا و فرد شاکی معرفی می کند. تواضع و فروتنی این سردار باعث تعجب همگان می شود که نه از جایگاه حقوقی خود سوءاستفاده کرده و نه اجازه داده حق مظلومی پایمال شود.

اما اتفاق جالب در راهروهای دادسرا زمانی به وقوع پیوست که پیر زنی که جهت دادخواهی به محل دادسرا آمده بود پس از متوجه شدن موضوع سعی می کند پیشانی این سردار بزرگ را ببوسد که ایشان اجازه این کار را نمی دهد و با فروتنی و تواضع مثال زدنی با فرد شاکی و پیرزن برخورد می کند و از ابزار لطف وی تشکر می نماید.

 

نکته قابل توجه اینجاست که اگر امروز جای خالی همت ها و باکری ها را حس می کنیم، هستند کسانی از نسل مردان خاکی جبهه ها که میان ما نفس می کشند و زیر آسمان آبی شهر روزگار سپری می کنند. مردانی که برایشان صندلی سبز بهارستان با سنگر خاکی خط مقدم هیچ تفاوتی ندارد. مردانی از نسل الماس و از جنس بلور، یادگاران جنگ که فریفته پست و مقام دنیایی نمی شوند و در هرجایی که باشند همچنان خود را سرباز امام خامنه ای و خدمتگزار مردم می دانند و بس!

[ پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

[ چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

ارتباطات توی ایران اینجوریه که به طرف ایمیل می‌زنی

بعد باید اس‌ ام‌ اس بفرستی ایمیلتو چک کن !

بعد باید زنگ بزنی بگی اس‌ ام‌ اساتو چک کن !

.

.

.

اﺯ ﻣﺰﺧﺮﻓﺘﺮﯾﻦ ﻧﺼﯿﺤﺘﻬﺎﯼ ﺍﻃﺮﺍﻓﯿﺎﻥ :”ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ”  :|


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

√ جوانی نزد شیخ حسنعلی نخودکی آمد و گفت : 

سـه قفل در زندگی ام وجود دارد و سـه کلید از شما می خواهم.

قفل اول اینست کــه دوست دارم یک ازدواج سالم داشته باشم.

قفل دوم اینکـه دوست دارم کارم برکت داشته باشد.

قفل سوم اینکـه دوست دارم عاقبت بخیر شوم.

شیخ فرمود :

برای قفل اول نمازت را اول وقت بخوان.

برای قفل دوم نمازت را اول وقت بخوان.

برای قفل سوم نمازت را اول وقت بخوان. 

 

جوان عرض کرد: سه قفل با یک کلید ؟! 

شیخ فرمود : نماز اول وقت « شاه کلید » است !

[ چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

چندین سال قبل برای تحصیل در دانشگاه سانتا کلارا کالیفرنیا، وارد ایالات متحده شده بودم،
سه چهار ماه از شروع سال تحصیلی گذشته بود که یک کار گروهی برای دانشجویان تعیین شد که 
در گروه های پنج شش نفری با برنامه زمانی مشخصی باید انجام میشد.
دقیقا یادمه از دختر آمریکایی که درست توی نیمکت بغلیم مینشست و اسمش کاترینا بود پرسیدم که برای این کار گروهی تصمیمش چیه؟
گفت اول باید برنامه زمانی رو ببینه، ظاهرا برنامه دست یکی از دانشجوها به اسم فیلیپ بود.
پرسیدم فیلیپ رو میشناسی؟
کاترینا گفت آره، همون پسری که موهای بلوند قشنگی داره و ردیف جلو میشینه!
گفتم نمیدونم کیو میگی!
گفت
همون پسر خوش تیپ که معمولا پیراهن و شلوار روشن شیکی تنش میکنه!
گفتم نمیدونم منظورت کیه؟
گفت همون پسری که کیف وکفشش همیشه ست هست باهم!
بازم نفهمیدم منظورش کی بود!
اونجا بود که کاترینا تون صداشو یکم پایین آورد و گفت فیلیپ دیگه، همون پسر مهربونی که روی ویلچیر میشینه…
این بار دقیقا فهمیدم کیو میگه ولی به طرز غیر قابل باوری رفتم تو فکر،
آدم چقدر باید نگاهش به اطراف مثبت باشه که بتونه از ویژگی های منفی و نقص ها چشم پوشی کنه…
چقدر خوبه مثبت دیدن
یک لحظه خودمو جای کاترینا گذاشتم ، اگر از من در مورد فیلیپ میپرسیدن و فیلیپو میشناختم، چی میگفتم؟
حتما سریع میگفتم همون معلوله دیگه!!
وقتی نگاه کاترینا رو با دید خودم مقایسه کردم خیلی خجالت کشیدم

شما چی فکر میکنید؟
چقد عالی میشه اگه ویژگی های مثبت افراد رو بیشتر ببینیم و بتونیم از نقص هاشون چشم پوشی کنیم

[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد..

مولا علی (ع)

 

[ یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

[ یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 yasgroup.ir vafate hazrate zeynab 12 تصاویر سوگواری وفات حضرت زینب کبری

شهادت ام المصائب حضرت زینب (س) بر عموم شیعیان تسلیت باد.

[ یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

   خطای دید در عکاسی...

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون


ادامه مطلب
[ یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

ای تو کعبه را نگین، یا امیر المؤمنین
ای تو خلقت را پدر، وی خلائق را امین
کن نظر از روی لطف، به تمام پدران
روز سیزده رجب، ای امیر مؤمنان

 

ولادت حضرت علی(ع) مبارک

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com

[ جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 


اف های زیبا, جملات زیبا درباره پدر و مادر

با پدرم جدول حل ميکردم که گفتم : پدر نوشته دوست, عشق , محبت و چهار حرفيه...


اتفاقا" دو حرف اولشم در اومده بود , يعني ب و الف


يه دفعه پدرم گفت فهميدم عزيزم ميشه بابا


با اينکه ميدونستم بابا ميشه ولي بهش گفتم نه اشتباهه


گفت ببين اگه بنويسي بابا عموديشم در مياد ...


تو چشام اشک جمع شده بود و گفتم ميدونم ميشه بابا ولي ...


اينجا نوشته چهار حرفي، ولي تو که حرف نداري ...

روز پدر مبارک باد.

[ جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 هیچ گل از روز اول ناز نیست
نغمه بی دستان ما در ساز نیست
نشکند تا صخره های راه را
رود هم راهش به دريا باز نیست
راه دريا گرچه دارد پیچ و خم
جز تلاشت هیچ رمز و راز نیست
چشم خود را وا کنی فهمیده ای
آرزو راه شب پرواز نیست
در مسیر قله های زندگی 
آرزو جز نقطه ی آغاز نیست
رويا از امروز کم کن آرزو
راه دريا تا نخواهی باز نیست
 

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 روزى كه هر كسى آنچه كار نيك به جاى آورده و آنچه بدى مرتكب شده حاضر شده مى يابد و آرزو مى‏كند كاش ميان او و آن [كارهاى بد] فاصله‏اى دور بود و خداوند شما را از [كيفر] خود مى‏ترساند و [در عين حال] خدا به بندگان [خود] مهربان است .

سوره آل عمران آیه 30 

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 اگر دست تقدیر و سرنوشت را فراموش کنیم پس از پیشرفت نیز افسرده و رنجور خواهیم شد…

.

.

.

افراد منطقی خودشان را با دنیا تطبیق می‌دهند. افراد غیر منطقی سعی می‌کنند دنیا را با خودشان تطبیق دهند. پیشرفت بستگی به افراد غیرمنطقی دارد”.
جرج برنارد شاو 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 146 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس