عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

  دانلود نرم افزار مدیریت ایمیل Chaos Intellect v4.0

ایمیل سال‌هاست که به یکی از پرکاربردترین ابزار ارتباطی تبدیل شده و سهولت ارسال ایمیل با ارسال نامه از طريق پستی غیرقابل مقایسه است.از همین رو امروز در میهن دانلود نرم افزاری قدرتمند را برای مدیریت بر روی ایمیل ها را برای دانلود شما عزیزان قرار داده ایم. نرم افزار Chaos Intellecاز نرم افزار های کاربردی برای مدیریت Contact list می باشد.این نرم افزار از فناوری ایمیل کلاینت ها بهره می برد.با این نرم افزار می توانید قرار ملاقات های خود را تنظیم یا بر روی ارتباطات و اعمالی که Contact list هایتان انجام می دهند مدیریت داشته باشید. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

این نرم افزار دارای منو و گزینه های فیلتراسیون می باشد که با استفاده از این امکان دیگر ایمیل های اسپم  دریافت نخواهید کرد.مرتب سازی ایمیل ها و دسته بندی آن ها و از همه مهمتر ارسال ایمیل از دیگر مزایای این نرم افزار می باشد.
برخی از ویژگی های این نرم افزار:
دارای تقویم  برای زمانبندی اعمال
تنظیمات ارسال اتوماتیک ایمیل به دیگران
فیلتراسیون قوی جهت جلوگیری از دریافت ایمیل های اسپم
و....
 
[ پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

نرم افزار چهل داستان و چهل حدیث امام باقر علیه السلام 
تولید انجمن گفتگوی دینی
طبق آنچه كه تاريخ ‌نويسان و راويان حديث نقل كرده اند:
امام محمّد باقر عليه السلام ، در صحنه كربلا حضور داشت و برخى سنّ آن حضرت را در آن هنگام چهار ساله و عدّه اى هم دو سال گفته اند
و هنگامى كه حضرت به همراه ديگر اسيران كربلاء وارد مجلس يزيد ملعون شد؛ و پرخاشگرى هايى را از يزيد در مقابل پدرش امام سجّاد عليه السلام مشاهده كرد.
و چون امام سجّاد، زين العابدين عليه السلام در مقابل سخنان زشت و ناپسند يزيد ساكت نبود و جواب مى داد، يزيد با اطرافيان خود مشورت كرد و آنها پيشنهاد قتل حضرت را دادند.
به همين جهت حضرت باقرالعلوم عليه السلام در همان سنين كودكى ، پس از مشاهده چنين صحنه اى لب به سخن گشود و خطاب به يزيد كرد و فرمود:
اى يزيد! پيشنهاد و نظريه اطرافيان تو بر خلاف نظريّه اطرافيان فرعون مى باشد، چون كه آن ها در مقابل حركت و سخن حضرت موسى و هارون عليهماالسلام ، گفتند:
اى فرعون ! دانشمندان و جادوگران را جمع كن تا موسى و هارون را محكوم نمايند.
وليكن اطرافيان تو پيشنهاد قتل و كشتار ما را مى دهند.
يزيد ضمن تعجّب از سخنورى و استدلال اين كودك خردسال ، سؤ ال كرد: علّت و سبب اين دو نظريّه مخالف در چيست ؟!
حضرت باقرالعلوم عليه السلام با كمال شهامت فرمود: آن ها رشيد و هوشيار بودند؛ ولى اين ها بى فكر و عقب افتاده اند.
و سپس افزود: پيامبران و فرزندانشان را كسى نمى كشد، مگر آن كه زنازاده باشد.
پس از آن يزيد سرافكنده شد و ساكت ماند؛ و ديگر هيچ عكس العملى از خود نشان نداد.
 
[ سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

دانلود LeaderTask 7.5.0.1 نرم افزار مدیریت امور روزانه و شخصی
LeaderTask نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در زمینه مدیریت کارهای روزانه و شخصی می باشد که سایت میهن دانلود بصورت رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده است. شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا تمامی امور روزمره مانند قرار ملاقات ها , تماس های تلفنی , پروژه های در حال انجام , خرید و... را در برنامه بصورت حرفه ای و اصولی وارد کنید و همیشه به تمامی ملاقات هایتان به موقع برسید و کارها را در زمان معین انجام دهید. این نرم افزار می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که روزانه قرار ملاقات های زیادی دارند و دیگر مجبور نیستند تمامی امور را بر روی کاغذ بنویسند. بلکه با وارد کردن اطلاعات در درون این نرم افزار می توانند همیشه و به موقع به همه چیز دسترسی داشته باشند. چرا که این نرم افزار می تواند در زمان های مشخص با زنگ زدن شما را از قرار ملاقات هایتان باخبر کند و لازم نباشد که شما برنامه را در زمان های مختلف چک کنید. زیرا همه کارها و ورودی های موجود در برنامه بصورت اتوماتیک قابل اجرا خواهند بود. همچنین شما می توانید کارهای روزانه , کارهای هفتگی و ماهانه را نیز در برنامه وارد کنید. 
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
برخی از ویژگی های این نرم افزار:
امکان اولویت بندی کارها
امکان محافظت کامل از اطلاعات ورودی
امان نمایش بسیاری از امور بر روی تقویم
امکان زنگ زدن نرم افزار برای باخبر کردن کاربران
امکان وارد اطلاعات بصورت بصورت دقیق
ارسال ایمیل های خودکار توسط نرم افزار طبق زمانبندی
تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات به صورت خودکار
امکان پرینت کارها ، متن ها ، پیام ها 
و ...
 
[ دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 دانلود Uniblue PowerSuite Pro 2013 4.1.4.0 نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم

Uniblue PowerSuite Pro یک مجموعه بسیار کامل و حرفه ای می باشد که همگی برای افزایش کارآیی سیستم و سرعت بخشیدن به ویندوز کنار یکدیگر قرار گرفته اند. شما می توانید این نرم افزار را بصورت مستقیم از سایتمیهن دانلود دریافت نمایید. در واقع این نرم افزار شامل بخش های مختلف مانند SpeedUpMyPC می باشد که می تواند باعث افزایش سرعت سیستم شده و همیشه سیستم شما بصورت پایدار باقی بماند و در زمان استفاده از سیستم با هنگ کردن و کند شدن روبرو نشوید. RegistryBooster به شما کمک می کند تا بصورت اصولی بتوانیدرجیستری را مورد اسکن قرار دهید و در صورت وجود هرگونه مشکل آنها را تعمیر و سپس رجیستری را بازسازی کنید و اجازه ندهید کلیدهای اضافه و بیهوده در رجیستری باقی بمانند و به مرور زمان سیستم را کند کنند. DriverScanner می تواند سیستم  شما را بصورت مداوم اسکن کند و در صورتی که آپدیت های جدیدی برای درایورهای نصب شده بر روی سیستم منتشر شده باشند آنها را برای شما دانلود می کند و با بروز نگه داشتن درایورهای سخت افزاری می توانید از یک سیستم پایدار و سریع بهره مند شوید. 
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
امکان پاکسازی و تعمیر بخش های مختلف رجیستری
افزایش سرعت سیستم با استفاده از متدهای مختلف
افزایش فضای هارد دیسک و حذف فایلهای بیهوده
بهینه سازی RAM سیستم و آزادسازی فضای بیشتر
امکان دانلود تمامی درایورهای سخت افزاری
امکان مدیریت دقیق CPU
و...
 
 
[ شنبه 29 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]
 دانلود SMPlayer 0.8.0.4351  نرم افزار جدید و قدرتمند پخش موزیک و فیلم
 

بسیاری از کاربران ویندوز خواهان نرم افزاری کوچک تر و ساده تر از نرم افزاری مانند 
Windows Media Player برای گوش دادن به موسیقی هستند. نرم افزار کوچک و کم حجم که در عین حال امکانات مناسبی ارائه کند و آنها را از استفاده از نرم افزارهای بزرگ و حجیم دیگر بی نیاز سازد. در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند برای پخش فایل های صوتی و تصویری را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. SMPlayer جدیدترین نرم افزار پخش موزیک و فیلم است که برای رقابت با پلیر معروف KMPlayer عرضه شده و در مدت کوتاهی توانسته به یکی از محبوبترین نرم افزار های پخش موزیک و فیلم تبدیل شود.این نرم افزار از قدرت بسیار بالایی در پخش موزیک و فیلم و فایل های چند رسانه ای برخوردار است و تمامی فرمت های صوتی مانند MP3, OGG, AAC, WAV, WMA, MP4 و تمامی فرمت های تصویری مانند AVI, DVD, VCD, DIVX, MKV, 3GP و ... را پشتیبانی می کند.این نرم افزار قابلیت پخش فیلم های دی وی دی با تمامی تنظیمات را دارا می باشد. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
پشتیبانی از فرمت های صوتی مانند MP3, OGG, AAC, WAV, WMA, MP4 و ..
پشتیبانی از فرمت های تصویری مانند AVI, DVD, VCD, DIVX, MKV, 3GP و ...
امکان پخش فیلم های دی وی دی
امکان پخش فیلم های با کیفیت بلوری و HD
پشتیبانی از تمامی زبان ها از جمله زبان فارسی
قابلیت تنظیم زیر نویس های نا مرتب
و ...
 
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

دانلود رایگان نرم افزار قرآن کریم برای کامپیوتر : سایت تخصصی نرم افزار مذهبی و اسلامی موبایل و کامپیوتر اینبار یکی از بهترین نرم افزار های قرانی را که شامل متن قرآن , ترجمه قرآن , تفسیر قرآن , قرائت کامل کل قرآن و امکانات دیگر از جمله جستجو و … میباشد را آماده و در اختیار کاربران محترم و تمامی قران دوستان قرار داده است . این قران تحت ویندوز کاری از دفتر مرجع جهان تشیع حضرت آیت الله مکارم شیرازی حفظه الله میباشد که بصورت رایگان در معرض عموم در سایت معظم له قرار گرفته است . این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد که متن، ترجمه، تفسیر و تمام امکاناتی را که در بخش قرآن کریم پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله العظمی مکارم شیرازی حفظه الله مشاهده میکنند، بدون نیاز به ارتباط با اینترنت در رایانه خود داشته باشند . برای دانلود قرآن کریم با تمامی امکانات به ادامه مطلب بروید .

 

 

 

دانلود نرم افزار 


دانلود بخش صوتی 
 

 

 
[ پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

نرم افزار آموزش تایپ سریع و اسان TypingMaster Pro

   
*** کرک و شماره سریال و CD Key نرم افزار در فایل زیپ موجود است *** توضیحات نرم افزار : مهارت تايپ سريع و درست هنری است كه هر كاربر و علاقمند به رايانه آرزوي داشتن آن را دارد . اين مهارت تنها در صورت داشتن دو فاكتور مهم تمرين بسيار و گذشت زمان قابل دستيابي است . حال ما مي توانيم با وجود يك نرم افزار مفيد و راهنما كه امكانات كمكي براي بسياري براي ما فراهم مي كند فاكتور زمان را بسيار سريعتر از آن چه كه معمول است بگذرانيم . TypingMaster Pro نام محصول قدرتمند است كه به شما مهارت هاي تايپ سريع و صحيح را با تكنيك هاي متفاوت و راهكارهاي گوناگون مي آموزاند تا بتوانيد هم در زمان و هم در انرژي و ... صرفه جويي كنيد. اين نرم افزار با مهيا سازي تمارين مختلف و مفيد شما را در پيشرفت مرحله به مرحله در زمينه ي تايپ سريع و مفيد پيش مي برد .به شما نقاط قوت و ضعفتان را در تايپ گوش زد مي كند تا بر نقاط قدرت آگاهي يابيد و بر نقاط ضعف با تمرين بيشتر غلبه كنيد .آخرين نسخه ي ارائه شده ي نرم افزار نسخه ي 7.0 آن مي باشد كه به تازگي از سوي سايت سازنده عرضه شده است . برخي ويژگي هاي نرم افزار TypingMaster Pro 7.0 : بهينه سازي مدت زمان فعاليت بدين صورت كه زمان انجام تمارين بر اساس پيشرفت شما در دقت و سرعت تعيين مي شوند ، تعيين يك هدف و سطح مشخص براي كاربر كه تا قبل از رسيدن به آن حد از دقت اين مرحله از تمرين تمامي نشود ، دادن راهنمايي هاي جزئي و مفيد به صورت آني در محيط نرم افزار ، آناليز فعاليت هاي شما با استفاده از ماهواره ، نرم افزار نقاط ضعف و قدرت شما را در طول زمان مد نظر دارد و شما را از آنها و ميزان پيشرفتتان آگاه مي كند ، يادگيري چگونگي استفاده از تمامي صفحه كليد حتي علامات و Numpad ها ، طرح تمارين چندگونه در محيط هاي گوناگون ، تست تايپ حرفه اي در مقايسه با سطوح اول جهاني و گرفتن گزارش كامل عملكردتان ، مشاهده ي پيشرفت خود در يك نمودار گرافيكي در مرور زمان ، پشتيباني تعداد بالايي كاربر و .......
 
[ چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

کتاب الکترونیک جامع تعبیر خواب

   
به جای آنکه در سایتهای مختلف سرگردان شوید تا تعبیر خوابهایتان را بیابید نرم افزار تعبیر خواب جامع را برایتان در دسترس قرار دادیم که حجم آن کم اما بسیار جامع است و به صورت دسته بندی شده بر حسب الفبا با توضیحات کامل است. نیاز به نصب هم ندارد تنها با یک کلیک اجرا می شود. شامل تعبير خواب هاي امام جعفر صادق(ع), یوسف نبی(ع)، دانیال نبی(ع), علامه مجلسی,ابراهیم کرمانی، زیگموند فروید، تام چت ویندو، عبدوس، هانس کورت و بسیار دیگر از شخصیتها و دانشمندان ایرانی و خارجی می باشد
 
[ چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 زوم اسکرین - ذره بینی برای بزرگنمایی هرجای صفحه

   
حتما برای شما هم پیش آمده که قسمتی از صفحه پیامی نوشته شده یا گوشه عکسی متن کوچک یا جزئیاتی دارد که می خواهید آنرا ببینید. یک روش عکس گرفتن از صفحه است که وقت گیر است اما با این نرمافزار بسیار ساده و کوچک بدون نیاز به نصب تنها با یک کلیک ماوس را هر جای صفحه مانیتور که ببرید در گوشه ای از صفحه آن قسمت را مانند ذره بین برایتان حداقل 4 برابر بزرگ می کند تا بهتر جزئیات را ببینید
 
[ چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 PicPick Tools 3.0.2  نام نرم افزاری قدرتمند و کم حجم در زمینه عکسبرداری از محیط ویندوز و برنامه های مختلف می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از صفحه دسکتاپ ، سندهای متنی ، عکس ها ، فایل های PDF ، صفحات وب و … عکسبرداری نمایند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت دسترسی سریع به نرم افزار و استفاده آسان از آن با کمک ابزارهای پیشرفته ، توانایی ذخیره سازی عکس ها و متن ها با فرمت های دلخواه و … اشاره نمود. از نکات مثبت این برنامه می توان به پشتیبانی آن از ۲۱ زبان مختلف دنیا از جمله زبان شیرین فارسی اشاره نمود، طوری که محیط کلی این برنامه فارسی بوده و شما بدون دردسر می توانید با تمام قسمت های برنامه به راحتی کار کنید. همچنین این نرم افزار یک ویرایشگر تصویر با محیط ساده می باشد که می توان با آن عکسهای گرفته شده و یا دیگر عکسها را ویرایش نمود. ویرایشگر این برنامه امکانات خوب و جالبی از جمله ابزار و افکت های زیبا برای ویرایش تصویر دارد.

 

 

 

[ دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 فايل ها و فولدرها را به شكلي خاص مخفي و پسورد گذاري مي كند قادر است تا با پشتيباني از انواع حافظه نظير درايو هارد ديسك يا فلش ديسك ها امنيتي كامل را برقرار نمايد. وقتي فولدر پسورد گذاري و قفل مي گردد به هيچ وجه اطلاعات درون آن قابل اجرا و خواندن يا نوشتن  و يا كپي نمي باشد. Level هاي امنيتي در نرم افزار KaKa Folder Protector به دليل بالا بودن خيال تمام كاربران را از شخصي بودن فايل ها راحت خواهند كرد. وقتي فولدري قفل مي شود آيكن آن هم به صورت اتوماتيك تغيير مي كند و به همين دليل كاربران ديگري كه از سيستم استفاده مي كنند متوجه عملكرد نرم افزار نخواهند شد. اين نرم افزار كم حجم مي تواند براي همه ما مناسب باشد چرا كه خصوصي بودن فايل ها براي همه ما اهميت دارد.



قابليت هاي كليدي نرم افزار KaKa Folder Protector 5.7.4 :

  • حجم پائين و سهولت در استفاده از نرم افزار
  • سه متد مختلف براي ايمن سازي فايل ها و فولدرها
  • تغيير خودكار آيكن فولدرها پس از پسورد گذاري
  • عدم دسترسي و كپي فولدرها پس از ايمن سازي
  • سازگاري با انواع حافظه ها
  • ايمن نمودن فايل ها از ويروس ها يا هك شدن
  • مخفي سازي كامل فولدرها
  • سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 

[ یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

دانلود Freemake Video Converter 2.4.0.2 تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر

 

Freemake Video Converter 2.4.0.2

 

 

reemake Video Converter همان طور که از نامش پیداست نرم افزای جهت تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر است. علاوه بر این قادر به تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر نیز میباشد. این نرم افزار سریع، قدرتمند و رایگان میباشد و فرمت های شما را با سرعت و کیفیت بالا به یکدیگر تبدیل میکند.شما میتوانید با این نرم افزار که از راحت دانلود دانلود میکنید، یک لیست طولانی از فرمت ها را تبدیل به فرمت های avi،wmv،mp4 و ۳gp کنید. این نرم افزار قادر است فرمت های ویدیویی شما را قابل پخش در دستگاه هایی مانند iPhone، iPod Touch، iPhone 4، iPad، iPod 5G، Psp، digital media player و … کند.

 

[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 دانلود نرم افزار ساده و کم حجم ویرایش فیلم - Xilisoft Video Editor 2.2

 

 

برخلاف نرم افزارهای سنگین و حرفه ای ویرایش فیلم، Xilisoft Video Editor برنامه ای است که با دارا بودن حجم کم و محیط کاربری ساده، اصلی ترین کارهای ویرایش فیلم را انجام میدهد.

 

توسط این نرم افزار میتوانید کارهایی مثل برش قسمت های دلخواه فیلم، چسباندن فیلم ها به یکدیگر، و چند قسمت کردن یک فیلم طولانی را به سادگی انجام دهید.

 

[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

  نرم افزار  ₪₪ چهل داستان و چهل حديث امام جواد عليه السلام ₪₪



₪₪ چهل داستان و چهل حديث امام جواد عليه السلام ₪₪

 
 
شهادت حضرت امام جواد (ع) تسلیت باد

 

[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 نرم افزار پخش دی وی دی CyberLink PowerDVD 12.0.2118

PowerDVD یک پخش کننده قدرتمند در سطح دنیاست که قابلیتهای فراوانی دارد.پخش دیسکهای Blu-ray ،دی وی دی ها، فایلهای ویدئویی، موزیکها و حتی قابلیت نمایش عکس ها از ویژگی های این نرم افزار است که دلیل محبوبیت این نرم افزار میباشد.این نرم افزار قابلیت های منحصر به فردی دارد که در زیر به آن اشاره میکنیم :

۱- پخش هر نوع فایل چند رسانه ای از جمله فیلم ،موزیک ،عکس و…: PowerDVD این امکان را به شما میدهد که

متناسب با امکانات سخت افزاری سیستم شما مانند گرافیک و cpu انواع فایل های مالتی مدیا با بالاترین کیفیت ممکن پخش شوند،حتی فایلهای سه بعدی.

۲- تشخیص سریع و به موقع قسمتی از فیلم که شما قصد دیدن آن را دارید(هنگام جلو یا عقب بردن فیلم)

۳- پشتیبانی از تمام فرمت های ویدئویی نظیر : MKV (H.264), FLV (H.264), WTV, 3GP و ۳G2

4-  قابلیت نمایش تصاویر به صورت اسلاید

۵- بهترین پخش کننده موزیک قابل استفاده در لایبرری ویندوز ۷

۶- گرفتن نویز و لرزش از تصویر در هنگام اجرا

 

[ پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

دانلود GameBoost 1.10.1.2012 نرم افزار بهینه سازی و اجرای سریعتر بازی ها
GameBoost یک نرم افزار کاربردی و بسیار مفید در زمینه بهینه سازی و افزایس سرعت بازی های رایانه ای است که می توانید از سایت میهن دانلود دریافت کنید. در واقع این نرم افزار بعد از نصب بر روی سیستم قادر است تا بخش های مختلف مانند رجیستری و رم را تحت تاثیر قرار دهد و باعث شود تا بازی ها با سرعت بسیار بالاتر و روان تر در سیستم اجرا شوند و دیگر هیچ مشکلی در زمان بازی بوجود نیاید. البته این نرم افزار می تواند در کنار افزایش سرعت بازی ها اقدام به افزایش سرعت اینترنت نیز کند. همچنین این برنامه میتواند به طور محسوس باعث افزایش سرعت سی پی یو و کارکرد روان تر آن کند به طوری که در هنگام بازی شما با کمترین خطا و قطع تصویر در بازی مواجه شوید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 
 
برخی از ویژگی های این نرم افزار:
امکان بهینه سازی بخش های مختلف ویندوز 
افزایش سرعت بازی ها و اینترنت
بهینه سازی رم , گرافیک و سی پی یو 
برطرف کردن مشکلاتی که ممکن است در عین بازی رخ دهد
نمایش بهتر و با کیفیت تر انیمیشن های موجود در بازی
اعمال تغییرات مستقیم در فایل های رجیستری ، افزایش سرعت حافظه ها و ...
و...

[ چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 به طور حتم برای همه ی ما پیش آمده است که لحظه ای قصد داشته باشیم از تصویر مانیتور خود عکس بگیریم و مجبور شده ایم از روشی ساده و رایج استفاده نماییم که مشکلات خود را دارد. اما سایت دانلود رایگان امروز قصد معرفی یک نرم افزار حرفه ای برای انجام این عمل را دارد که امکانات جالبی در اختیار شما قرار خواهد داد. 

HyperSnap نام این نرم افزار کاربردی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بسیار راحت و سریع از دسکتاپ، بازی های تمام صفحه و متون محافظت شده عکس بگیرید. از تصاویر گرفته شده توسط نرم افزار HyperSnap می توان در ساخت کتاب های راهنما، آموزش های آنلاین، سیستم های Help، ارائه ها، مطالب بازاریابی، صفحات وب و ایمیل ها استفاده نمود. همچنین ابزارهای ویرایش پیشرفته در داخل نرم افزار HyperSnap، آن را به یک برنامه مستقل تبدیل نموده است.

HyperSnap 7.16.03 - نرم افزار عکسبرداری از صفحه نمایش

عکسبرداری از ویندوز و ذخیره عکس گرفته شده با فرمت های رایج تصویری مهمترین وظیفه نرم افزار HyperSnap می باشد. نرم افزار این قابلیت را برای راحتی کاربران در نظر گرفته است که با تعریف یک کلید خاص بروی کیبورد، بسیار سریع و در هر زمان با زدن یک کلید از صفحه نمایش خود عکس بگیرند و حتی پشتیبانی از دستورات صوتی از قابلیت های جدید افزوده شده به برنامه HyperSnap است. عکس برداری دسکتاپ و یا یک پنجره خاص در هر ابعادی اصلی ترین کاربرد این نرم افزار کاربردی می باشد.

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار عکسبرداری از صفحه نمایش

  • پشتیانی از امکانات و ابزارهای حرفه ای جهت عکسبرداری از محیط ویندوز
  • بهبود ویرایشگر رسم HyperSnap با قابلیت نگه داشتن هر یک از اشکال به عنوان یک شیء جدا
  • اضافه شدن اشکال و مدل های جدید به ویرایشگر رسم نرم افزار
  • پشتیبانی از اشکال گوناگون از قبیل نوشته های راهنما، کمان ها، شکل های هندسی باز و بسته و ...
  • اضافه شدن فرمت جدید .dhs جهت ذخیره سازی تصویر بصورت لایه بندی
  • پشتیبانی از شفاف سازی و شیشه ای کردن نواحی مختلف تصویر
  • قابلیت ذخیره سازی تصاویر به عنوان فایل های PDF
  • پشتیبانی از مرورگر فایرفاکس و اضافه شدن افزونه به محیط فایرفاکس برای عکس گرفتن از کل صفحه وب
  • رابط کاربری جدید شبیه آفیس 2010 (Ribbon ) با قابلیت تغییر بین پوسته جدید و قدیم
  • ساگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7

[ چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

 

از یک نرم افزار بزرگنمایی عکس چه انتظاری دارید؟

حتما پاسخ شما هم این است که توانایی بزرگنمایی تصاویر بدون کاهش کیفیت آنها را داشته باشد.

 

 

نرم افزار AKVIS Magnifier به صورت حرفه ای امکان بزرگنمایی عکس ها بدون افت کیفیت را دارد. اگر با نرم افزارهای ساده ی نمایش عکس، روی عکسی Zoom کنید، احتمالا متوجه شطرنجی شدن عکس در هنگام بزرگنمایی خواهید شد. و یا اگر سایز عکس را 2 برابر کنید و سپس آن را ذخیره کنید، متوجه مات شدن عکس نهایی خواهد شد. اما نرم افزار AKVIS Magnifier قادر است با الگوریم پیشرفته پردازش تصاویر، هر نقطه از عکس را با توجه به پیکسل های کناری آن توسعه دهد و امکان بزرگنمایی بدون کاهش کیفیت را فراهم کند.



 

برخی از قابلیت های نرم افزار AKVIS Magnifier :

- افزایش رزولوشن عکس بدون کاهش کیفیت (مناسب برای پرینت یا پوستر)

- حذف مشکل شطرنجی یا لبه دار شدن عکسها در هنگام زوم

- ایجاد عکس هایی با کیفیت 600dpi از عکس های معمولی

- امکان انجام تنظیمات مختلف در هنگام بزرگنمایی، برای دریافت بهترین نتیجه

- امکان بزرگنمایی دسته جمعی، برای تعداد زیاد عکس

- امکان استفاده به صورت یک پلاگین در فتوشاپ

 

دانلود

 

[ جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

در این مطلب از سایت لرد دانلود، نرم افزار جدید PC Auto Shutdown را آماده کرده ایم که به کمک آن می توانید خاموش کردن رایانه خود را زمان بندی کنید. زمان بندی ها همگی قابل تنظیم بوده و به وسیله آن ها می توان برای نمونه سیستم را طوری تنظیم کرد که در ساعت مشخصی از روز در طول مدت زمان تعیین شده خاموش گردد.


دانلود  ۲٫۵ مگابایت

[ پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 به وسیله این نرم افزار میتوانید تمامی فایل هایی که دارای فرمت جاوا (jad , jar) هستند را قبل از اینکه بر روی گوشی خود وارد و نصب کنید توسط کامپیوتر اجرا و مشاهده کرده  و به جستجو در آنها بپردازید که توسط گروه زرموب برای دریافت شما کاربران گرامی آماده شده است.

http://dl.zarmob.com/files/images/Java.jpg

 

دانلود

 

 

[ پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 SnagIt محصول قدرتمند شرکت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عکس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام کارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امکان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه که به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یک فیلم با کیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می کند. توانایی قدرتمند در به اشتراک گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

 

Techsmith%20Snagit%2010.0.0.788 فيلم و عكس برداري از محيط دسكتاپ خود با Techsmith Snagit 10.0.0.788

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Techsmith Snagit 10.0.0.788:
- امکان ذخیره ی تصاویر با فرمت های GIF JPG BMP PNG TIF
- امکان ذخیره سازی فیلم ها با فرمت های PPT AVI MPG MPEG SWF WMV
- امکان قرار دادن افکت بر روی تصاویر و فیلم ها
- امکان اضافه کردن متن به عکس یا فیلم مورد نظر
- امکان کشیدن اشکال هندسی
- امکان قرار دادن تصاویر مختلف بر روی عکس یا فیلمی که ضبط کرده اید
- امکان استفاده از فایل های برنامه ی Camtasia Studio
- امکان استفاده از چندین افکت مختلف روی متن
- امکان ذخیره ی عکس ها با فرمت PDF
- افکت های متنی و تصویری
- امکان ذخیره کردن فیلم با فرمت SWF
- امکان ویرایش تصاویر با فرمت SGI
- امکان دانلود افکت های بسیار
- امکان ضبط فیلم به صورت مخفی
- بالا رفتن سرعت برنامه
- ساخت فیلم های آموزشی
- امکان روشن شدن خودکار دوربین برای ضبط اتفاقات دسکتاپ و محیطی که کاربر در آن کار می کند
- کاملا سازگار با Microsoft Office , IE7
- سازگاری کامل با ویندوز های ۶۴ بیتی
- و …

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

 

 دانلود – 27.5 مگابایت 

[ پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 دانلود ماهنامه الکترونیکی گنجینه نسخه خرداد ماه

در پست امروز ماهنامه جدید الکترونیکی گنجینه را برایتان آماده کرده ایم که دارای مطالب و موضوعات بسیار جالبی می باشد. این مجله مانند یک گنجینه بسیار عالی برای شما بوده و در هر ماه نسخه ی جدیدی از آن منتشر می شود که نسخه خرداد ماه آن دارای بخش های زیر می باشد:
بخش های جدید که در نسخه خرداد ماه اضافه شدند:
مسابقه با جایزه:
هر ماه یک سوال، یک جایزه
جایزه به نویسنده فعال کتاب
معما:
شامل ۲۴ معمای جالب
پیامک:
بخش جدید پیامک های ارسالی شما
اشعار:
۲۰ شعر فوق العاده برای این ماه
یک سبد سیب (پزشکی):
جدید ترین مطالب روز تغذیه و سلامت
سخنان  بزرگان:
قشنگترین چیزهای دنیا نه قابل دیدن و نه حتی قابل لمس کردن هستند. بلکه باید آنها را با قلب خود حس کنید. (هلن کلر)
جالب و مفید:
جالب ترین و خواندنی ترین و مفید ترین مطالب
ایستگاه آسمان (معرفی بزرگان):
زندگینامه کامل دکتر شریعتی
آی تی و فناوری اطلاعات:
اخبار تازه های کامپیوتر و موبایل

.
بخش های قدیمی که بروز شدند:
پیامک:
اس ام اس های مخصوص تابستون و گرما
عاشقانه
فلسفی و عرفانی
طنز و سرکاری
انگلیسی همراه با ترجمه
مناسبتی
رفاقتی و مرامی
سوالی و معمایی
داستان:
داستان های کوتاه و پند آموز
داستان های عاشقانه
داستان های حماسه و جنگ
بهتر است بدانید:
نکته های جالب و خواندنی
آیا میدانید استرس باعث می شود، مرغ ها پرهای خود را از دست بدهند.
خنده بارون:
شما یک ایرانی هستید اگر …

.
دانلود

[ چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 دانلود ExtremeCopy Pro 2.2.2 x86/x64 - کپی فایل ها با سرعت بالا 

 
ExtremeCopy Pro 2.2.2  یک ابزار کپی فایل برای ویندوز می باشد که قادر است تا فایل ها را با سرعت بسیار بالا از مکانی به مکانی دیگر منتقل کرده و کپی نمایید و سرعت انتقال شما را در مقایسه با ابزار خود ویندوز تا بیش از ۲۰ الی ۱۲۰ درصد افزایش داده تا با سرعت بتوانید فایل های خود را به مکان های دیگر انتقال دهید. علاوه بر این ExtremeCopy Pro با بهینه سازی سرعت و استفاده از حداکثر منابع سیستم شما می تواند جایگزینی مناسب برای برنامه ی کپی خود ویندوز بوده و این امکان را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید عمل کپی کردن را متوقف کرده و دوباره آن را ادامه دهید. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار ExtremeCopy : 
امکان کپی یک فایل در چندین مکان به صورت همزمان با سرعت بالاامکان متوقف کردن و ادامه دادن عمل کپی کردن در صورت نیازافزایش سرعت کپی از ۲۰ تا ۱۲۰ درصد نسبت به حالت عادی ویندوزپشتیبانی از چندین زبان زنده ی دنیاتوانایی محاسبه ی زمان مورد نیاز برای کپی و نمایش آنتوانایی اضافه نمودن گزینه ی Paste به راست کلیک ویندوز در کنار عملگر Windows Paste خود ویندوزدارای قابلیت Copy Task File برای سفارشی سازی تنظیمات کپیدارای قدرت و سرعت بسیار بالا علی رقم داشتن حجم بسیار اندکدارای دو نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی همچنین نسخه ی رایگان و قابل حملسازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷ 

 

دانلود

[ سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 دانلود نرم افزار قدرتمند پشتیبان گیری Acronis True Image Home 2013 16.0 Build 5551 Finalلینک مستقیم

 

 

ابزار قدرتمند و حرفه ای در زمینه ی پشتیبان گیری از اطلاعات می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید از تمامی اطلاعات درون کامپیوتر خود اعئم از : آهنگ ها ، ویدیوها ، عکس ها ، فایل های متنی ، برنامه ها و....نسخه پشتیبان تهیه کنید و در برابر حوادث احتمالی که برخی اوقات منجربه حذف داده ها می شود از اطلاعات خود حفاظت کرده و آن را به سرعت بازیابی کنید ، این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با انجام مراحل بسیار ساده با دقت بسیار بالایی عملیات پشتیبان گیری را انجام دهید و در چند دقیقه نیز می توانید نسخه بکاپ خود را در سیستم بازیابی کنید همچنین می توانید جتی از برنامه های نصب شده بر روی ویندوز نیز نسخه Backup تهیه کنید و هنگامی که ویندوز را مجددا نصب کردید با بازیابی آن برنامه های نصب شده را به سرعت به ویندوز حود بازگردانید و در وقت خود صرفه جویی کنید

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Acronis True Image Home 2013 16.0 Build 5551 Final :
- تهیه نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات و داده های کامپیوتر
- امکان تهیه بکاپ اتوماتیک در زمان تعیین شده
- راه حلی بسیار مناسب برای حفاظت از اطلاعات
- تهیه پشتیبان تنها با یک کلیک
- پشتیبانی از فایل های فشرده
- سرعت بالا در Bakup
- بازیابی Backup تنها در چند دقیقه
- امکان قرار داده چندین فایل مختلف در یک فایل بکاپ
- امکان ذخیره فایل ها در هارد دیسک ، فلش مموری ، سی دی و دی وی دی و....
- سهولت در استفاده
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- و .....
 

(اطلاعات به نقل از پی سی دی )

دانلود
[ یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 Java Runtime box

جاوا یکی از زبان های برنامه نویسی است که در ابتدا برای برای کامپیوتر طراحی شده اما به دلیل قابلیت های خاص خود مورد توجه شرکت های ساخت گوشی قرار گرفت و اکثر آنها سیستم عاملی مبتنی بر جاوا را برای موبایل های طراحی کرده و استفاده نمود اند . ذکر این نکته به خاطر این بود که بسیاری از کاربران فکر می کنند جاوا تنها برای موبایل مورد استفاده قرار می گیرد که بر خلاف این عقیده ، کاربردهای بسیاری را از این زبان برنامه نویسی که نسبت به سایر زبان ها از سادگی بیشتری برخوردار است در کامپیوتر مشاهده می کنیم . اگر تا به حال در سایت های مختلف با نرم افزار هایی رو به رو شده باشید که در توضیحات آنها ذکر شده باشد که زبان برنامه جاوا است ، برای اجرای آنها حتما می بایست نرم افزار Java Runtime را در ابتدا نصب نموده تا قابلیت باز کردن فایل یا برنامه ی مورد نظرتان فراهم شود . علاوه بر این ها برخی از صفحات اینترنتی به طور کامل با جاوا طراحی شده اند توانایی باز شدن با مرورگر ها را به طور معمول نداشته و برای مشاهده آنها نیز به این نرم افزار نیاز خواهید داشت . از این رو با توجه به محبوبیت خاصی که پلتفرم جاوا در بین برنامه نویسان پیدا کرده است در اختیار داشتن Java Runtime امری واجب برای عقب نماندن از دنیای تکنولوژی برای هر کاربر محسوب می شود . این نرم افزار که به صورت رایگان منتشر می شود در دو نسخه ی ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ارایه شده که می توانید با توجه به پردازشگر خود یکی از آنها را از دانلود کده ، دریافت نمایید .

 

دانلود

 

رمز : www.downloadkade.com

[ یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 دانلود Kaspersky Anti-Virus 2012 v12.0.0.374 - نرم افزار آنتی ویروس کاسپرسکی

Kaspersky Anti-Virus نام یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای حال حاضر در زمینه نابودی ویروس ها می باشد. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن ا

مکانات و ویژگی های منحصر به فردی که دارای می باشد توانسته است در میان محبوترین نرم افزارهای ضد ویروس قرار بگیرد و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده و آن ها را به عنوان طرفداران پر و پا قرص خود درآورد و به همین علت در رتبه بندی سایت Top Ten Reviews این نرم افزار همواره در رتبه بهترین های نرم افزارهای ضد ویروس دنیا قرار گرفته است. این نرم افزار با نظارت کامل بر روی هارد دیسک و قسمت های مختلف و همچنین کنترل کامل بر روی فایل های در حال اجرا مانع از ورود و اجرای فایل های آلوده در سیستم می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Kaspersky Anti-Virus:
- دارنده کاملترین دائره المعارف ویروس ها
- مرکز کنترل و مدیریت 
شبکه مطمئن
- نظارت و کنترل کامل دقیق بر هارد دیسک
- کنترل فایل های در حال اجرا در حافظه سیستم
- کنترل بر تمامی فعالیت های 
اینترنتی و چک نمودن ورودی و خروجی های سیستم در اینترنت
- برقراری امنیت برای اطلاعات هارد دیسک
- سریع ترین در بروز رسانی بانک اطلاعات 
آنتی ویروس در مقابل ویروس های جدید
- بهترین و سریع ترین در شناسایی انواع ویروس ها
- بهبود استفاده از تکنولوژی Sandbox به صورت ایجاد یک محیط مجاری برای اجرا و تست کردن یک فایل بدون آسیب به سیستم عامل
- محافظت از نامه های الکترونیکی
- اضافه شدن ابزار های کنترل هوشمند
- بهبود سیستم حفاظتی
- قابلیت استفاده از Sandbox برای مرورگرهای وب
- ا
مکان تشخیص سایت بانک ها و مراقبت از اطلاعات کاربر در هنگام کار با این سایت ها
- سوئیچ کردن به حالت امن در هنگام مرور سایت های مشکوک
- حذف آلودگی از فایل ها
- تشخیص اجزای آلوده یک صفحه اینترنتی
- امکان مسدود کردن دسترسی به دامین های غیر امن
- بهره گیری از اطلاعات نرم افزارهای ثبت شده در شبکه کاسپراسکی
- محافظت در مقابل اسپم ها
- جلوگیری از ظاهر شدن پنجره های 
تبلیغاتی مزاحم
- امکان استفاده کاربران 
ویندوز ویستا از Gadget مخصوص این برنامه برای کنترل امنیت سیستم
- زیر نظر داشتن قسمت های مختلف سیستم
- اسکن اینترنت اکسپلورر و جلوگیری از حملات مخفی از طریق این مرورگر
- جلوگیری از ورود به سایت هایی که حاوی Maleware می باشند
- برگرداندن تغییراتی که ویروس روی ویندوز می گذارد
- امکانی جهت تشخیص ساعات بیکاری سیستم و انجام وظایف لازم در آن زمان
- امکان کنترل درخواست های مشکوک از DNS
- اسکن انتقال اطلاعات از طریق FTP علاوه بر HTTP
- بهبود امکان ساخت دیسک نجات با قابلیت رایت روی CD و USB
- اضافه شدن Toolbar برای مرورگرها
- و ... 

دانلود با حجم 76 مگابایت

[ شنبه 8 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 DriverEasy نرم افزاری که به راحتی تمامی درایورهای شما را به روز می کند و دانلود درایورهای جدید را از رابط کاربری نرم افزار محیا می کند تمام عملیات به روز رسانی به سختی به چند دقیقه خواهد رسید و نیازی به مهارت حرفه ای ندارد. تنها کافیست دکمه بزرگ سبز رنگ اسکن را کلیک کنید و منتظر بمانید تا نرم افزار سیستم شما را بررسی نماید بعد از آن لیستی از درایور هایی که نیاز به به روز رسانی دارند  یا اینکه با مشکلی رو به رو هستند را برای شما نمایش می دهد و با کلیک روی دکمه Get Drivers لیستی از لینک های دانلود مستقیم درایورها برای شما به نمایش در خواهد آمد.

دانلود

[ جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 doPDF ابزاری ساده برای ساخت اسناد پی دی اف به صورت مجازی در نرم افزارهای ویندوز با قابلیت پرینت می باشد استفاده از این نرم افزار به سادگی آب خوردن است و تنها کافیست اسناد خود را در Microsoft Word,WordPad, Notepad یا نرم افزارهای مشابه که قابلیت پرینت دارند باز کنید و به جای پرینتر doPDF را انتخاب نمایید. doPDF مکان مورد نظر شما برای ذخیره فایل را از شما دریافت می کند و بعد از ذخیره در نمایش دهنده فایل های پی دی اف شما باز می کند تمام عملیات این نرم افزار بیش از یک دقیقه طول نخواهد کشید و شما را شگفت زده خواهد کرد.

دانلود


[ جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم - Sothink Video Converter Pro 3.5


 

 

نرم افزارهای تبدیل فرمت فیلم، از پرکاربردترین نرم افزارهای کامپیوتری هستند و کاربران همیشه به دنبال جدیدترین و بهترین نرم افزارها برای تبدیل فرمت فیلم میگردند. در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب تبدیل فرمت را برای شما آماده کرده ایم.

 

نرم افزار Sothink Video Converter ، محصولی بی نظیر از کمپانی Sothink است که مخصوص تبدیل فرمت فیلم بوده و از فرمت های مختلفی پشتیبانی میکند.

 

فرمت هایی که این نرم افزار میتواند به یکدیگر تبدیل کند عبارتند از:

AVI, WMV, MKV, RM, MOV, QT, MP4, DV, 3GP, 3GP2, MPG, DAT, VOB, TS, FLV, RA, WMA, MP3, M4A, AAC, AA3, OGG, WAV

 

این نرم افزار همچنین قادر است فرمت های مخصوص کپچر گیرنده های ماهواره ای و دیجیتال (MPG و TS) را به فرمت های قابل پخش روی کامپیوتر و دستگاه های پخش DVD تبدیل کند.

 

دانلود باحجم 27 مگابایت

[ پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 ضمیمه هفتگی روزنامه خراسان در رابطه با کامپیوتر ، موبایل و اینترنت


byte240 ضمیمه بایت   چهارشنبه 5 مهر 1391   شماره 240

 

روزنامه خراسان بعد از روزنامه جام جم شروع به انتشار ضمیمه ای به نام بایت در رابطه با کامپیوتر ، موبایل و اینترنت می نماید. این ضمیمه دارای مطالب آموزشی ، تفسیری و خبری بسیار خواندنی در زمینه های ذکر شده است. اگر به دنبال این هستید که از اخبار و آموزشی های جدید حوزه فناوری ها عقب نمانید ، ضمیمه بایت میتواند کمک بسیار زیادی را به شما دهد.

 

دانلود

 

[ پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 754
بازدید دیروز : 1414
بازدید هفته : 9181
بازدید ماه : 19225
بازدید کل : 299703
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس