عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

مسابقه پیامکی ایرانسل ( هر پیام ۷۵تومان ) برنده : هر روز لپ تاپ !
سوال ۱ : اب خوبه ؟ – بله
سوال ۲ :درخت چه رنگی است ؟ – سبز
سوال ۳ : آهن سفت تره یا پنبه ؟ آهن
.
.
.
سوال آخر : شخصی که نظریه بوروکراسی پست مدرن را باب کرد که بود و اون روز تو خلوت خودش به چی فکر میکرد ؟!













از مهمترین مزیتهای زندگی در کانون گرم خانواده نسبت به زندگی مجردی ، تقسیم پشه ها بین اعضای خانواده است !













سخن قصار از بنده خدا :
وقتی کسی به تو می گوید : « کلا گفتم . . . » منظورش این است که : فلانی بی خیال جزئیات شو ، گیر نده . گ*ه خوردم !













همتون تنهایین . . . همراه اول دروغ میگه !
( ایرانسل )













دعای بنده خدا :
خدایا هر دری رو خواستی ز حکمت ببندی ، نزدیکِ در یخچال نشو
ممنون !













در دنیایی که همه یا گوسفندند یا گرگ
ترجیح میدهم چوپان باشم
همدیگر را بدرید
من نی میزنم
♪ ♪♪ ♫













کی اشکاتو پاک میکنه / شبا که غصه داری
بهش بگو ذوق نکنه / اونم تنها میذاری !!













بنده خدا :
گالیله غلط کرد گفت زمین می‌چرخه ! اگه می‌ چرخه پس چرا خنک نمیشه ؟













گفتم که لبت ، گفت آب حیات / گفتم دهنت ، گفت حب نبات
گفتم که توانم دهم بوسه بر آب حیات ؟ / گفت د نه د اونو بده به بابات !













کاش می اومدی حالم رو بهم بزنی !!
خوشحالی‌ هام ته نشین شده !













شنیدین این دخترای دم بخت میگن : من قصد ازدواج ندارم ؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من ازدواج که قصد نمی خواد !! خواستگار می خواد که تو نداری !













شنیدین این پسرای دم بخت میگن : من قصد ازدواج ندارم ؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من ازدواج که قصد نمی خواد ! پول می خواد که تو نداری !













ای کاش بجای دهنم ، جاده ی زندگیم آسفالت میشد !
( از سخنان قصار بنده خدا )













این شعر زیر بسیار کاربرد دارد ! من خودم هزار بار شماره هام پاک شده ! بعد که اس ام اس میاد ، میمونم این شماره مال کیه !
بدبختی اینجاست فقط کافیه طرف بفهمه که شماره هات پاک شده ، هزار جور ادا اطوار در میاره تا بگه کیه ! حالا این شعر محترمانه شاید تاثیرش بهتر از فحش و تهدید باشه !



در حافظه ی گوشی من نام شما نیست / ای دور ز غم یاور من نام شما چیست؟
عذرم بپذیر حافظه یکباره پریده ! / نامت بفرست ثبت مجددبشه برلیست 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4150
بازدید دیروز : 1493
بازدید هفته : 4150
بازدید ماه : 14194
بازدید کل : 294672
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس