عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

اگر دلبر ز من دلگیر باشد /  علاج رفتنش شب گیر باشد

به پابوس تو دلبر خواهم آمد /  اگر در گردنم زنجیر باشد . . .

.

.

.

زندگی وقتی قشنگه که دلی برای دلی تنگ میشه

الان زندگیم خیلی قشنگه !

.

.

.

همانطور که به زیبایی تو خیره شده ام ، با خود می اندیشم

آیا هرگز فرشته ای را دیده ام که در ارتفاعی چنین پایین پرواز کند ؟

.

.

.

با آنکه ز ما هیچ زمان یاد نکردی / ای آنکه نرفتی دمی از یاد ، کجایی . . . ؟

.

.

.

در مشرق عشق دشت خورشید تویی / در باغ نگاه یاس امید تویی

در بین هزار پونه آنکس که مرا / چون روح نسیم زود فهمید تویی . . .

.

.

.

ما کشته ی عشقیم ، محبت کفن ماست / پرورده ی رنجیم ، رفاقت هدف ماست . . .

.

.

.

یک جام پر از شراب دستت باشد / تا حال من خراب دستت باشد

این چند هزارمین شب بی خوابیست / ای عشق فقط حساب دستت باشد . . .

.

.

.

اگه دیدی یه روزی از قلبت دود بلند شد نترس !

اون منم که معتاد محبتت شدم !

.

.

.

زندگی با تو چه زیباست نمیدانی تو / دل من غرق تمناست نمیدانی تو

شوق دیدار تو در باغ دلم میشکفد / بلبل مست تو تنهاست نمیدانی تو

جز تو کس نیست که من منتظر او باشم / دل من منتظر توست نمیدانی تو  . . .

.

.

.

چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی / جهانی عشق در من آفریدی

دریغا ، با غروب نابهنگام / مرا در دام ظلمت ها کشیدی . . .

.

.

.

شبی پر کن از بوسه ها ساغرم / به نرمی بیا همچو جان در برم

تنم را بسوزان در آغوش خوش / که فردا نیابند خاکسترم . . .

.

.

.

ما غصه خور تلخی فریاد شماییم/ شادیم در آن لحظه که در یاد شماییم . . .

.

.

.

خون من یعنی وجودم ، بی خون من هیچ و پوچم،

‌بارها در عشقنامه نوشتم،خون من مهر وجودت . . .

.

.

.

از دیروزها به دنبالت دویدم و به امید دیدارت به امروز رسیدم ولی افسوس

افسوس که تو به فرداها سفر کرده ای . . .

.

.

.

دوچشمت سرزمین آرزوها نگاهت داستان آشنایی ست

امان از آن زمان که قلب عاشق گرفتار خزان یک جداییست . . .

.

.

.

وقتی دهکده ای آتش می گیرد همه دودش را می بینند

اما وقتی قلبی آتش می گیرد کسی شعله اش را نمی بیند . . .

.

.

.

خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد

و رمز جدول چنین بود: دوستم بدار . . .

.

.

.

من ازین پس به همه عشق جهان میخندم  / به هوس بازی این بی خبران میخندم

هرکه آرد سخن از عشق به آن میخندم / خنده من از گریه غمگین تر است

کارم از گریه گذشته است ، به آن میخندم . . .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 647
بازدید دیروز : 4541
بازدید هفته : 5188
بازدید ماه : 15232
بازدید کل : 295710
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس